کرمانشاه- عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم وحدت میان مردم را پشتوانه نظام دانست و گفت: اجتماعات وحدت آفرین نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله حسن ممدوحی در جشن میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) که امروز دوشنبه در شهرستان ثلاث باباجانی برگزار شد، اظهار داشت: حضور ملت مسلمان در این اجتماعات تمام توطئه‌های دشمنان اسلام را خنثی می‌کند.

عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حضور دشمن شکنانه مردم مسلمان در اجتماعات وحدت آفرین را تحسین نمود و افزود: ملت ما همواره پشت سر ولایت فقیه و گوش به فرمان رهبر عزیز هستند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری حضور متحدانه مردم را مایه دلگرمی، قوت قلب و پشتوانه‌ای برای مسئولان نظام دانست و بیان کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب(ره) مسئولان را خدمتگزاران مردم عنوان فرمودند.

عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تفرقه افکنی و ایجاد اختلاف در اجتماعات مسلمانان را هدف دشمن دانست و گفت: گروهک‌های تکفیری اجیرشده استکبارند و دنیا و آخرت خود را به دلارهای آنان فروخته‌اند.

آیت الله ممدوحی حضور پرشور مردم منطقه مرزی ثلاث باباجانی در اجتماعات وحدت آفرین را شایسته تقدیر دانست و افزود: مسئولان نیز در قبال مردم مسئول ‌اند و باید وظایف خود را به درستی انجام دهند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: دشمن همه قدرت و توان خود را برای ضربه زدن به وحدت مسلمانان به کار گرفته است.

عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه تاکید کرد: حضور وحدت آفرین شما در اجتماعات این چنینی توطئه‌های دشنمان را نقش برآب می‌کند.

آیت الله ممدوحی امنیت و آرامش و وحدت حاکم بر جمهوری اسلامی ایران را بی‌نظیر دانست و گفت: تمام دنیا به ملت ایران به واسطه وحدت و برادری و امنیت حاکم بر این نظام غبطه می‌خورند.

عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: اجتماع وحدت آفرین شما ملت مسلمان و برادر در این نقطه مرزی را به محضر مقام معظم رهبری خواهم رساند.