کرمانشاه- امام جمعه صحنه گفت: اتحاد و همبستگی بین شیعه و سنی دشمنان اسلام را مأیوس کرده و مانعی برای نفوذ آنان است.

حجت ‌الاسلام احمد زارعی در گفتگو با خبرنگار مهر با تبریک هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) گفت: وحدت بین مسلمان شیعه و سنی راهی برای جلوگیری از نفوذ دشمنان بوده است.

وی ادامه داد: دشمنان مسلمانان همواره سعی دارند با طرح ریزی توطئه های فراوان وحدت شیعه و سنی را از بین ببرند، اما تاکنون در نظام جمهوری اسلامی ایران با هوشیاری ملت و تدابیر حکیمانه رهبر انقلاب به هدف شوم خود دست نیافته اند.

امام جمعه صحنه با بیان اینکه اتحاد و همبستگی بین شیعه و سنی دشمنان اسلام را مأیوس کرده است، افزود: دشمن از هیچ تلاشی برای از بین بردن وحدت مسلمانان دریغ نمی کند.

به گفته حجت الاسلام زارعی، در حال حاضر دشمنان با ایجاد گروهک های تکفیری مانند داعش به دنبال نشان دادن اسلامی خشن برای کاهش پیروان دین ناب محمدی هستند.

این مسئول اضافه کرد: گروهک های تکفیری هدفی جز ایجاد تفرقه در بین مسلمانان ندارند و صلح و دوستی جوامع شیعه و سنی در کنار یکدیگر خاری بزرگ در چشمان آنهاست.

وی با اشاره وحدت به معنای واقعی کلمه در کشور ایران اسلامی با هدایت های مقام معظم رهبری، اذعان داشت: این وحدت الگویی برای دیگر کشورهای مسلمان است.

امام جمعه صحنه گفت: مسلمانان جهان اسلام با پیروی منش و رفتار رسول خدا (ص) و ائمه اطهار (ع) می تواند در حفظ وحدت کامل بین خود کوشا باشند.

زارعی به خیال خام دشمنان با ایجاد گروهک های تکفیری برای برهم زدن وحدت بین مسلمانان و کمرنگ کردن دین اسلام اشاره کرد و ادامه داد: تلاش های آنها برای از بین بردن گسترش اسلام بی نتیجه خواهد ماند.