قرچک - تیم فوتسال شهید منصوری قرچک در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور به مصاف مس سونگون می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در حالی عصر چهارشنبه در شهرهای مختلف پیگیری می شود که در یکی از مهم ترین و حساس ترین دیدارهای این هفته، تیم های مس سونگون و شهید منصوری قرچک به مصاف یکدیگر می روند.

دو تیم مس سونگون و شهید منصوری قرچک در دو شرائط کاملا متفاوت با یکدیگر، به مصاف هم می روند، چرا که نماینده فوتسال تبریز یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی امسال است اما شهید منصوری شانسی برای رسیدن به تیم های بالای جدولی ندارد.

تیم شهید منصوری قرچک تا پایان هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با ۲۷ امتیاز، در رده هشتم جدول رده بندی مسابقات قرار دارد و تلاش می کند تا با پیروزی مقابل مس سونگون، یک پله در جدول صعود کند.

در مقابل تیم مس سونگون در این فصل از رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور، نمایش بسیار خوبی را از خود نشان داده و تا پایان هفته بیست و سوم مسابقات، با کسب ۴۵ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار داشته و منتظر لغزش تأسیسات دریایی در صدر جدول است.

مس سونگون در دیدار با منصوری قرچک، به دنبال انتقام از این تیم هم هست، چرا که در دور رفت مسابقات، با نتیجه چهار بر سه از نماینده فوتسال قرچک شکست خورد و سه امتیاز حساس را از دست داد.