قدس-فرماندار قدس گفت:طرح ساخت بیمارستان ۶۰ تختخوابی با امکانات مطلوب در این شهرستان وجود دارد که با توافقات صورت گرفته، مقرر شده با مشارکت و همکاری تامین اجتماعی مورد بهره برداری قرار گیرد.

حسین کاغذلو فرماندارقدس در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به ضرورت تقویت زیرساخت های درمانی و بهداشتی در این شهرستان اظهار داشت: بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی قدس از نمونه طرح های تعریف شده ای است که با افتتاح آن، تا حدودی مشکلات و کمبودهای موجود در این عرصه رفع می شود.

وی افزود: در حال حاضر یک بیمارستان ۶۰ تختخوابی صحرایی در قدس وجود دارد که مالکیت آن با فرمانداری است.

فرماندار قدس عنوان کرد: امکانات موجود، ظرفیت فوق العاده ای است که با بهره برداری از آن، خدمات بهداشتی و درمانی را با ارتقای کمی وکیفی هر چه بیشتری همراه خواهد ساخت.

کاغذلو گفت:در همین ارتباط رایزنی ها و مذاکراتی با تامین اجتماعی در دستور کار قرار گرفته تا نسبت به بهره برداری از این پروژه اقدامات لازم عملیاتی شود.

وی افزود:طبق بررسی ها و محاسبات انجام شده، ارزش ریالی این پروژه ۳۰ میلیارد تومان است که آماده سازی آن می تواند در مواقع بحرانی واضطراری بسیار راهگشا واقع شود.

فرماندار قدس یادآور شد:مجموعه استانداری تهران نیز با جدیت این طرح را مدنظر قرار داده و امیدواریم با بهره برداری از آن، پاسخ هر چه شایسته تری به مطالبات به حق مردم ساکن در این شهرستان داده شود.