کرمانشاه- امام جمعه ثلاث باباجانی گفت: وحدتی که در نظام و کشور ایران اسلامی به چشم می خورد الگویی برای سایر ملت هایی است که می خواهند در مسیر بیداری اسلامی گام بردارند.

ماموستا احمد شیخی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: دشمنان ملت های مسلمان برای از بین وحدت اسلامی از توطئه های فراوانی استفاده می کنند.

وی ادامه داد: غرب با نقشه های فراوان در پی این است که رأفت اسلامی را برای کاهش پیروان دین اسلام در سراسر جهان از بین ببرد.

به گفته امام جمعه ثلاث باباجانی، وحدتی که در نظام جمهوری اسلامی ایران وجود دارد به واسطه تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری تحقق یافته است.

شیخی خاطرنشان کرد: وحدتی که در نظام و کشور ایران اسلامی به چشم می خورد الگویی برای سایر ملت هایی است که می خواهند در مسیر بیداری اسلامی گام بردارند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه تمام مسلمانان با توجه به آیات قرآن کریم یک امت واحده هستند، گفت: خداوند در کتاب آسمانی خود همگان را به رعایت وحدت دعوت می کند.

وی اضافه کرد: مسلمانان شیعه و سنی باید از تمام ظرفیت های موجود برای ترویج دین اسلام استفاده کنند و وحدت بین خود را همواره با توجه به هر شرایطی حفظ کنند.

امام جمعه ثلاث باباجانی با بیان اینکه پیامبر رحمت (ص) نماد وحدت بین مسلمانان شیعه و سنی بودند، ادامه داد: ایشان همواره سعی داشتند با ایجاد اخوت و برادری صلح و دوستی را در جامعه رواج دهند.