بجنورد - مدیر راهداری راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: به رغم بارش باران تردد در محورهای خراسان شمالی با سهولت انجام می‌شود.

محمد مشتری در گفت و گو با خبرنگار مهر افزود: هم اکنون تردد در تمامی محورهای مواصلاتی خراسان شمالی با سهولت انجام می‌شود، اما براساس پیش بینی‌های انجام شده از سوی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی مبنی بر بارش احتمالی برف، لازم است تمامی رانندگان وسایل نقلیه که از محورهای این استان تردد می‌کنند، وسایل ایمنی به همراه داشته باشند.

وی اظهار داشت: اداره کل هواشناسی خراسان شمالی از بعد از ظهر امروز و امشب، وزش باد شدید، بارش باران و برف را پیش بینی کرده و به همین دلیل اختلال در ترددهای جاده‌ای و جاری شدن رواناب دور از انتظار نیست.

وی با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، افزود: به کلیه رانندگانی که از محورهای این استان تردد می‌کنند توصیه می‌شود نکات ایمنی، سرعت مطمئنه و فاصله طولی را رعایت و تجهیزات ایمنی از جمله زنجیر چرخ و چراغ مه شکن را به همراه داشته باشند.

مشتری از تمامی رانندگان خواست قبل از حرکت، از طریق شماره ارتباطی ۰۵۸۳۲۲۶۱۰۰۰ مرکز مدیریت راه‌های استان و شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های کشور، از آخرین وضعیت مسیر تا تردد خود مطلع شوند تا با اطمینان خاطر بیشتری اقدام به حرکت کنند.