میامی - اداره تبلیغات اسلامی میامی در بیانیه‌ای اعدام شیخ نمر را حرکتی ناجوانمردانه و بر خواسته از ناکامی دشمنان اسلام و پیروزی‌های مسلمانان در یمن، سوریه، لبنان و عراق ذکر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میامی در بیانیه‌ای با محکومیت شدید جنایت آل سعود در به شهادت رساندن شیخ نمر، این اقدام را نشانه رفتار داعش گونه و زوال رژیم سعودی دانست.

 در این بیانیه آمده است: شهادت، جایگاه برتر اولیای خاص و مقربان ویژه الهی و آرزوی دلیر مردان خدایی است و کم‌ترین پاداش جاودانه و الهی است که نصیب مردان خدایی می‌شود،‌ اما جبهه مشترک آمریکایی ـ صهیونیستی و آل‌سعود، به خوبی باید بداند که ریختن این‌گونه خون‌های پاک و مطهر، باعث گسترش چشمگیر بیداری اسلامی و رشد سریع‌تر معارف حقیقی اسلام ناب محمدی(ص) و موجب نابودی و سرنگونی هرچه زودتر آنان خواهد شد.

 این بیانیه می افزاید: اعدام ظالمانه دانشمند شیعی شیخ نمر، الگو و اسطوره مقاومت شیعیان شبه جزیره حجاز، توسط رژیم آل سعود یک جنایت بزرگ است.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: به یقین، این حرکت ناجوانمردانه برخواسته از ناکامی دشمنان اسلام در کشورهای اسلامی و پیروزی های پی در پی مسلمانان در کشورهایی چون، یمن، سوریه، لبنان و عراق بوده و نوید بخش زوال قریب الوقوع تفکر تندرو، افراطی، وهابی و تکفیری و در رأس آنان هیئت حاکمه عربستان سعودی است.

در این بیانیه همچنین با اشاره به اینکه بر کسی پوشیده نیست که عربستان و اربابان غربی آن با این حکم به دنبال حربه قدیمی و نخ نمای تفرقه بیانداز و حکومت کن خود هستند، تصریح شده است: آنها از اتحاد مسلمانان بیم دارند و با منادیان وحدت همچون شیخ باقر النمر و شیخ توفیق عامر که پایه های سست حکومت آنها را به لرزه در می آورند به شدت برخورد می کنند و هیچ گونه صدای حق و حقیقتی را بر نمی تابند.  

اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میامی در پایان این بیانیه ضمن محکومیت این فاجعه هولناک و عرض تسلیت ضایعه جبران‌ناپذیر به محضر حضرت ولی‌عصر(عج) و مقام معظم رهبری و مسلمانان جهان، برای علو درجات آن شهید گرانقدر طلب رحمت و غفران واسعه الهی کرده و برای سایر بازماندگان و اعضای خانواده محترم و داغدارشان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه ایزد قادر متعال درخواست می‌کند.