گرگان – دبیر جشنواره عکس «من زندگی را دوست دارم» از برگزاری این جشنواره در گلستان و با هدف به تصویر کشیدن ابعاد مختلف زندگی بیماران خاص خبرداد.

محمدرضا کیوانفر در رابطه با برگزاری جشنواره عکس من زندگی رادوست دارم به خبرنگار مهر گفت: بنیاد بیماری‌های خاص با هدف ایجاد عزم ملی در توجه به مسائل بیماران خاص در سه محور پیشگیری، درمان و آموزش برای بیماران خاص، با همکاری استانداری گلستان و با نگاهی نو و فارغ از کلیشه‌های مرسوم به موضوع بیماری‌های خاص (دیالیز، تالاسمی، هموفیلی و بیماران صعب العلاج سرطان، ام اس، پیوند کلیه، دیابت و ای بی) اقدام به برپایی جشنواره عکس «من زندگی را دوست دارم» می‌کند.

کیوانفر افزود: در راستای این جشنواره می‌کوشیم با ایجاد روحیه نشاط و سرزندگی با توجه به زمینه‌های آثار نمایشگاهی، ظرفیت‌های ناب تصویری و ادراک شاعرانه، شرایط توجه به بیماران خاص را فراهم کنیم.

وی دررابطه با اهداف جشنواره گفت: هدف از برگزاری این جشنواره حمایت از بیماران خاص، ارج نهادن به امید و زیبایی‌های زندگی از نگاه بیماران خاص و عموم جامعه، به تصویر کشیدن ابعاد مختلف زندگی بیماران خاص و گسترش فرهنگ پیوند اعضای بدن است.

دبیر برگزاری این جشنواره دررابطه با جوایز بخش‌های مختلف گفت: این جشنواره در دو بخش حرفه‌ای و بیماران خاص برگزار می‌شود و جوایز در بخش حرفه‌ای و با موضوع بیماران خاص شامل، نفر اول، تندیس جشنواره، لوح یادبود و مبلغ ۵۰ میلیون ریال، نفر دوم، تندیس جشنواره، لوح یادبود و مبلغ ۴۰ میلیون ریال و نفر سوم، تندیس جشنواره، لوح یادبود و مبلغ ۳۰ میلیون ریال می شود.

وی درباره جوایز جشنواره در موضوع دوم با عنوان من زندگی را دوست دارم هم گفت: نفر اول، تندیس جشنواره، لوح یادبود و مبلغ ۵۰ میلیون ریال، نفر دوم تندیس جشنواره، لوح یادبود و مبلغ ۴۰ میلیون ریال و نفر سوم، تندیس جشنواره، لوح یادبود و مبلغ ۳۰ میلیون ریال دریافت می کنند.

کیوانفر خاطرنشان کرد: در بخش ویژه بیماران خاص با موضوع آزاد هم نفر تندیس جشنواره، لوح یادبود، سفر به کربلای معلی و مبلغ ۳۰ میلیون ریال، تندیس جشنواره، لوح یادبود، سفر به مشهد مقدس و مبلغ ۲۰ میلیون ریال و نفر سوم تندیس جشنواره، لوح یادبود، سفر به مشهد مقدس و مبلغ  ۱۰ میلیون ریال دریافت می کنند.

محمرضا کیوانفردر رابطه با هیئت داوری گفت: مریم زندی، اسماعیل عباسی، ابراهیم حقیقی، داوود عامری و ساتیار امامی اعضای هیئت داوری هستند.

لازم به ذکر است آخرین زمان ارسال آثار به جشنواره ۱۵ اسفند ۹۴ است.