بجنورد – رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: به منظور جلوگیری از شایعات و فضای تخریب و توهین در ایام انتخابات، فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در استان با دقت و جدیت رصد می‌شوند.

محمدرحیم نوروزیان در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی از اموری است که در آستانه انتخابات باید نسبت به آن حساسیت بیشتری داشت.

وی اظهار کرد: برخی افراد با تصور اینکه فضای مجازی قابل رصد نیست اقدام به تبلیغات زودرس، اتهام و تخریب علیه سایر نامزدهای انتخاباتی می‌کنند، لذا به منظور جلوگیری از شایعات و فضای تخریب و توهین در ایام انتخابات فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی استان با دقت و جدیت تمام، رصد می‌شوند.

نوروزیان با بیان اینکه این اقدامات موجب لطمه به اعتماد مردم می‌شود، گفت: مردم به اطلاعات فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در خصوص نامزدهای انتخاباتی تکیه نکنند.

وی اظهار کرد: با نزدیک شدن به ایام انتخابات شبکه‌های مجازی فعالیت‌های منفی و مثبت خود را در این زمینه گسترش می‌دهند و از این جهت باید منتظر آسیب‌های احتمالی در این فضاها بود و باید با جدیت آن را رصد کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: خوشبختانه ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در استان با موفقیت انجام شد و شمار نامزدهای تایید و رد صلاحیت نیز مشخص شد.

وی افزود: باید فضای امن و مورد اعتمادی را برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو را فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دو انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفندماه امسال همزمان با سراسر کشور در خراسان شمالی برگزار می شود.