بوشهر - امام جمعه موقت بوشهر گفت: بصیرت‌افزایی و دشمن شناسی راه نفوذ دشمن را مسدود می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین دشتی پیش از ظهر یکشنبه در همایش پیشگیری از تخلفات اخلاقی، دینی و سیاسی اظهار داشت: دشمنان از اقتدار و توانمندی‌های بالای ایران اسلامی ترس دارند.

وی با اشاره به استفاده دشمن از دیپلماسی رعب و شیعه هراسی در مقابله با اسلام و کشورهای اسلامی و به ویژه ایران، افزود: این ترس باعث شده تا دشمن در عرصه‌های مختلف با ترس روبرو شود.

امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به اینکه یکی از دستاوردهای دوران دفاع مقدس، ترس دشمن از اقتدار، شجاعت و ابهت ایران است، اضافه کرد: در بسیجیان ضعف و سستی نباید وجود داشته باشد زیرا بروز ضعف سبب غره شدن دشمن می‌شود.

وی با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری و همچنین جامعه اسلامی در مورد نفوذ فرهنگی در جامعه، بیان کرد: بصیرت‌افزایی و دشمن شناسی راه نفوذ دشمن را مسدود می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: نباید دشمن را فقط به چشم دشمن نظامی ببینیم و دشمن در قالب‌های خطرناکی در حال شکل‌دهی نفوذ است.

حجت‌الاسلام دشتی تصریح کرد: استفاده از تکنولوژی‌های نوین و شبکه های ماهواره‌ای و فضای مجازی از جمله ترفندهای نفوذ دشمن است و باید مراقب این حوزه‌ها باشیم.