بجنورد - با موافقت استانداری خراسان شمالی سه سازمان مردم نهاد جدید در این استان مجوز فعالیت گرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر،   استاندار خراسان شمالی ظهر یکشنبه در نشست صمیمی با سازمان‌های مردم نهاد این استان گفت: با توجه به اینکه دولت با استفاده از ظرفیت‌های قانونی به دنبال استفاده حداکثری از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد است، سمن‌ها نیز می‌بایست در کلیه برنامه‌های عملیاتی و اجرایی استان حضور چشمگیری داشته باشند.

سید علی اکبر پرویزی  با اشاره به موظف بودن مدیران و دستگاه‌های اجرایی در استفاده از ظرفیت سمن‌ها  اظهار کرد: مدیران و دستگاه‌های اجرایی باید به این مهم توجه داشته  باشند.

وی تصریح کرد: در صورت کم کاری از سوی مدیران دستگاه‌ها در این حوزه، پیگیری‌ها و اقدامات لازم از سوی استانداری انجام و با مدیران خاطی برخورد خواهد شد.

پرویزی افزود: فعالیت سازمان‌های مردم نهاد در استان‌ها  نشانگر بازوان قدرتمند و یاری‌گر دولت است و دولت یازدهم به دنبال استفاده حداکثری از توان این قشر اثر گذار است.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان این نشست به سازمان‌های مردم نهاد «خانه حامیان زندگی زیبا»، «موسسه صبای مهر» و «خانه منتظران طلیعه نور» به ترتیب با محوریت فعالیت ازدواج و خانواده، ایثار و شهادت و عفاف و حجاب توسط استاندار خراسان شمالی مجوز فعالیت آنان اهداء شد.