فهرست‌های برترين كتاب‌های كودك و نوجوان پاییز و زمستان سال ۹۳، در يك جشن در شهر كتاب مركز معرفی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، جشن لاك پشت پرنده كه بهانه‌ای برای گردهم‌آیی و دیدار مخاطبان با نویسندگان و شاعران كودك و نوجوان است، امسال برای رونمایی و معرفی دو فهرست از كتاب‌های برگزیده این جایزه مستقل برگزار می‌شود.

مژگان رییسی امجد، مدیر فروشگاه مركزی شهر كتاب با اعلام این خبر اظهار داشت: مخاطبانی كه به دنبال كتاب‌های خوب و باكیفیت برای كودكان و نوجوانان هستند، به خوبی جایزه و همین‌طور جشن فصلی لاك پشت پرنده را می‌شناسند و ما در هر برنامه، با استقبال قابل توجه والدین و كودكان مواجه هستیم به خصوص كه نمایش عروسكی مربوط به كتاب‌های لاك پشت پرنده را هم داریم.

وی افزود: اما امسال تصمیم گرفتیم جشن رونمایی از فهرست ۱۵ و ۱۶ را در یك روز برگزار كنیم تا همزمانی جشن پایان سال این جایزه و خرید شب عید، مردم را آزار ندهد و با توجه به فضای محدود شهر كتاب مركزی، این برنامه هم به بهترین شكل ممكن برگزار شود.

 بیش از ۵۰ شاعر، نویسنده و مترجم کتاب کودک و نوجوان به این برنامه دعوت شده‌اند و علاقه‌مندان می‌توانند برای شركت در این مراسم روز جمعه ۲۵ دی‌ماه، ساعت ۱۸ به شهر كتاب مركزی به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از تقاطع مطهری، نبش کوچه کلاته مراجعه کنند.