کرمانشاه- دبیر ستاد اقامه نماز استان کرمانشاه از برگزاری اجلاس نماز در سایر استان‌ها در آینده خبر داد و گفت: اقامه نماز مهمترین امر مورد توجه مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی مولوی در اجلاس نماز که امروز دوشنبه در کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه در بیش از ۹۰ آیه قرآن کریم به صورت مستقیم به امر نماز اشاره شده، نماز اظهار داشت: در قرآن کریم بر هیچ موضوع به اندازه اقامه نماز و توجه به این فریضه تاکید نشده است.

دبیر ستاد اقامه نماز استان کرمانشاه با اشاره حکمت‌های بی‌شمار نماز برای انسان افزود: پس از مسئله توحید مهمترین موضوع مسئله نماز است و این امر بیانگر اهمیت ولای این فریضه است.

وی با اشاره به اقامه نماز جماعت  در بیش از ۸۵ درصد ادارات استان کرمانشاه بیان کرد: توجه به امر نماز در میان مردم این دیار به خوبی مشهود است و این امر در راستای توجه به اوامر مقام معظم رهبری در خصوص اقامه نماز است همچنانکه ایشان برای هیچ امری غیر از نماز سالانه پیام‌های مکرری نفرموده‌اند.

دبیر ستاد اقامه نماز استان کرمانشاه بر بازتاب نتایج و ثمره اجلاس نماز در جامعه تاکید کرد و گفت: این اجلاس استانی نماز برای نخستین بار بعد از اجلاس سراسری برگزار می‌شود.

وی از تشکیل  ۳ هیئت برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی برای بررسی کیفی در برای اقامه نماز و ارزیابی دستاوردهای آن خبر داد و بیان کرد: نظارت بر اقامه فریضه نماز در ادارات و ارگان‌های استان کرمانشاه با جدیت انجام و ناظران این دستگاه سرکشی از ادارات را در دستور کار خود دارند.

حجت الاسلام مولوی در ادامه از برگزاری اجلاس استانی نماز در دیگر استان‌ها خبر داد و افزود: امسال تفاهم نامه‌ای میان ستاد مرکزی اقامه نماز، دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها امضا شد.