میامی- آئین معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان میامی، با حضور فرماندار این شهرستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و تنی چند از مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار شهرستان میامی بعدازظهر سه شنبه در آئین معارفه سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان میامی، امنیت و سلامت را دو نعمت مهم برشمرد و گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی کشور ما در هر دو زمینه زبانزد است و پیشرفت های خوبی داشته ایم.

احمد قاضی با تاكيد بر اين اصل مهم كه وظيفه همه ما خدمت رساني بی منت به مردم است، ابراز داشت: مسئولان با تكيه بر تعامل و تلاش همه جانبه در مسير به حداقل رساندن مشكلات بهداشت و درمان شهرستان گام بردارند.

وی تصریح افزود: یکی از رویکردهای دولت، افزایش سطح خدمات سلامت به مردم بوده و در این راستا شاهد تحولات عظیم در این بخش هستیم و در شهرستان میامی نیز گروه پزشکی که در روستای نردین بخش کالپوش به مردم خدمت رسانی کردند یکی از برنامه های دولت تدبیر و امید بود.

پراکندگی جمعیت و سختی کار درمان در میامی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود نیز در این آئین با اشاره به پراکندگی جمعیتی موجود در میامی و سختی رسیدگی به وضعیت بهداشت و درمان منطقه، گفت: رسیدگی به وضعیت بهداشت و درمان شهرستان با توجه به جمعیت بالا و پراکندگی روستاها از مهمترین برنامه های این دانشگاه است.

عباس موسوی حضور تیم پزشکی در نردین را یکی از افتخارات استان سمنان در زمینه ارتقاء سلامت مناطق محروم دانست و بیان داشت: امیدواریم با پیگیری های بیشتر اینگونه برنامه های خدمات رسانی را بیشتر انجام دهیم چرا که امروز توجه ویژه به بخش بهداشت و درمان در اولویت دولت یازدهم قرار دارد.

وی یکی از مهمترین برنامه های شبکه بهداشت را توجه به مسئله پیشگیری دانست و گفت:در حوزه های مختلف به ویژه در زمینه دندان پزشکی برنامه های ویژه ای در حوزه سلامت دهان و دندان داریم که با ایجاد فضای مناسب برای حضور پزشکان این امر نیز محقق خواهد شد.

طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود علی محمدحسنی به‌عنوان سرپرست شبکه درمان شهرستان میامی منصوب شد.