بجنورد- مدیركل بهزیستی خراسان شمالی گفت: در حال حاضر ۶۳ سازمان مردم نهاد با اداره كل بهزیستی استان در ارائه خدمات به افراد تحت پوشش این سازمان همكاری نزدیكی دارند.

رضا اله وردی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: یكی از برنامه های اصلی سازمان بهزیستی برون سپاری خدمات و اقدامات در راستای تسهیل ارائه خدمت به مددجویان تحت پوشش است كه تاكنون نیز قدم های خوبی در این زمینه برداشته شده اشت.

وی گفت: براین اساس هم اكنون ۹۰ درصد وظایف سازمان بهزیستی در خراسان شمالی به بخش های خصوصی واگذار شده است.

اله وردی با اشاره به ارائه خدمات به مددجویان بهزیستی خراسان شمالی توسط ۴۸۰ مركز وموسسه افزود: در حال حاضر ۶۳ سازمان مردم نهاد با بهزیستی استان در ارائه خدمات به مددجویان تحت پوشش این سازمان همكاری نزدیكی دارند.

وی اظهار كرد: سازمان های مردم نهاد در بخش های مختلف مشاوره ژنتیك، كودكان، زنان بی سرپرست و ... فعالیت دارند.

اله وردی گفت: با برنامه ریزی های انجام شده در اداره كل بهزیستی استان و سازمان های مردم نهاد سعی در افزایش مشاركت های مردمی شده است.

به گفته وی با ارائه خدمات درست و به موقع و حمایت از جامعه هدف این سازمان می توان بهتر در راستای احقاق حقوق افراد تحت پوشش گام برداشت.

مدیركل بهزیستی خراسان شمالی افزود: سازمان های مردم نهاد  با تصور اینكه جزئی از سازمان بهزیستی هستند در معرفی فعالیت های این نهاد حمایتی به جامعه نقش مهمی دارند و مشكلات نیازمندان تحت پوشش نیز بهتر و سریع تر رفع می شود.

اله وری گفت: بهره مندی از ظرفیت های سازمانهای مردم نهاد در بخش های مختلف همواره سبب تسهیل در ارائه خدمات و كسب موفقیت های بیشتری شده كه این موضوع به خوبی در سازمان بهزیستی اثبات شده است.