بجنورد - تیم سپک تاکرای زیر ۱۸سال خراسان شمالی درحالی نائب قهرمان رقابت‌های کشوری شد که بیانگیزگی هیئت انجمن‌های ورزشی به دلیل نبود زیر ساخت ها و کمرنگ شدن حمایت‌های مسئولان قوت گرفته است.

علی رحیمی، رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: خراسان شمالی با داشتن پتانسیل‌های بالقوه همواره در کشور حرفی برای گفتن دارد.

وی با بیان اینکه نائب قهرمانی تیم سپک تاکرای زیر ۱۸ سال توانست بر این ادعا مهر تایید بزند، افزود: استمرار این موفقیت‌ها و بالفعل شدن این پتانسیل‌ها نیازمند حمایت‌های مادی و معنوی مسئولان است.

رحیمی اظهار کرد: تیم سپک تاکرای زیر ۱۸سال استان در حالی به مسابقات کشوری اعزام شد که در تمرینات از نبود سالن و امکانات اولیه‌ای نظیر تور رنج می‌برد  و مهم‌تر اینکه در سالن‌های ورزشی ادارات استان به این تمرینات می‌پرداخت.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه تیم سپک تاکرای استان در سوپر لیگ کشور حضور دارد و یکی از عوامل مهم در رسیدن به اهدافی همچون قهرمانی، داشتن تمرکز در تمرینات است، نبود مکان تمرین و داشتن دغدغه برای اختصاص سالن برای تمرینات بعدی نباید تمرکز را از تیم سلب کرده و موجب بلاتکلیفی آن شود.

رحیمی با اشاره به دغدغه‌های متعدد تیم سپک تاکرای استان گفت: تیم سپک تاکرا با وجود تمامی دغدغه‌هایی که داشت برنامه‌های خود را برای کسب سکو در رقابت‌ها متمرکز کرد و توانست برای نخستین بار نایب قهرمان شود و رسیدن به این مهم فقط حاصل تلاش و پشتکار تیم در نبود کم‌ترین حمایت از سوی مسئولان ورزشی استان بود.

وی اظهار کرد: با وجود اینکه هیئت انجمن‌های ورزشی از امکانات و اعتبار خاصی برخوردار نیست و ورزشکاران این هیئت در رشته‌های پاراگلایدر، دارت، فوتوالی، دراگون و سایر رشته‌ها کارنامه قابل قبولی دارند، اهمال مسئولان نباید سبب شود تا چالشی دیگر برای این هیئت ایجاد شود.

وی در پایان از مربی تیم سپک تاکرای بانوان استان،   فرزانه محمدی که هدایت تیم خراسان شمالی را در رقابت‌های قهرمانی کشور را بر عهده داشت قدردانی کرد.