تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در همایش بزرگ آب، فرهنگ و خانواده مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد پرورش مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در حاشیه این مراسم گفت: اصل ورزش کشتی به عنوان ورزش ملی ما بر پایه مردم محوری، توجه به اخلاق و ارزش‌ها، فرهنگ سازی و استفاده از الگوهای موفق ورزشی جهت دستیابی به اثرهای مثبت اجتماعی است. از همین رو در تعاملی هدفمند و با چشم انداز بلند‌مدت با فدراسیون کشتی و با انتخاب شعار آب سرمایه ملی، کشتی ورزش ملی، کشتی گیران تیمهای ملی آزاد و فرنگی، سفیران آب نام گرفتند که این همکاری، بازتاب های بسیار خوب داخلی و خارجی داشته است.

وی گفت: اوج این همکاری مشترک در مسابقات جهانی کشتی و رقابتهای المپیک برزیل است که مطمئنیم آزاد و فرنگی کاران ما ، نمایندگان شایسته ملت شریف ایران، ورزش ملی و البته پرچم داران آب خواهند بود. به همین مناسبت تمامی نفرات تیم ملی کشتی و کادر فنی قبل از رقابت‌های المپیک ریو به سفر معنوی و پربرکت کربلای معلا و نجف اشرف اعزام می شوند تا با نیرویی دوچندان و توسل از ائمه اطهار قله‌های ورزش دنیا را فتح کنند.

پرورش همچنین از تدوین برنامه هایی برای حمایت شغلی از مدال آوران کشتی ایران در المپیک جهت برطرف شدن دغدغه‌های شغلی و معیشیتی آنان خبر داد.

در ادامه این همایش علیرضا رضایی سخنگوی فدراسیون کشتی نیز ضمن تقدیر از تلاش های مدیرعامل شرکت آبفای استان تهران و خانواده وزارت نیرو در حمایت همه جانبه از فدراسیون کشتی گفت: حتی برداشتن گام‌های کوچک در حفظ منابع محدود آبی ایران و اصلاح الگوی مصرف می تواند اثرات بزرگی در حال و آینده کشور عزیزمان داشته باشد.

وی از آمادگی کامل فدراسیون کشتی برای فرهنگ سازی در جامعه خبر داد و افزود: سال آینده سال حساسی برای کشتی ایران است که به یاری خداوند در تمام رقابتها به ویژه رقابتهای المپیک ۲۰۱۶ ریو بتوانیم پرچم ایران عزیز را به اهتزاز در آورده و مدال‌های رنگارنگی را برای هموطنان به ارمغان آوریم.