بوشهر - معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از اجرای ۵۵۰ طرح عمران شهری در سطح استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسن باستی پیش از ظهر شنبه در نشست بررسی روند اجرای پروژه‌های شهری استان بوشهر اظهار داشت: بهبود وضعیت شهرها و ارتقای مبلمان شهری را به صورت جدی در دستور کار داریم و طرح‌های مختلفی در این راستا اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه توسعه طرح‌های عمران شهری در اولویت برنامه‌ها قرار دارد، اضافه کرد: در همین راستا اعتبارات خوبی به این پروژه‌ها تخصیص یافته است و شاهد اجرای این پروژه‌ها در ۳۷ شهر استان بوشهر هستیم.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به اجرای ۵۵۰ طرح عمران شهری در سطح استان بوشهر، خاطرنشان کرد: روند اجرایی طرح‌های عمرانی شهری بوشهر مطلوب است و امیدواریم در همه شهرهای استان شاهد کیفیت و سرعت بالای اجرای پروژه‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه ۳۰ درصد کل اعتبارات عمرانی استان به اجرای پروژه‌های عمران شهری اختصاص یافته است، ادامه داد: توسعه زیرساخت‌های شهری بوشهر با همت شهردار مرکز استان به خوبی در دست اجرا است.

باستی با اشاره به افزایش اعتبارات شهرداری بوشهر از محل عوارض آلایندگی، بیان کرد: طی سال جاری۶۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات عوارض آلایندگی به شهرداری بوشهر پرداخت شده است.

وی از افتتاح طرح‌های مهم عمران شهری استان بوشهر در دهه مبارک فجر خبر داد و اضافه کرد: زیباسازی چهره شهرها نقش بسیار مهمی در افزایش رضایت‌مندی شهروندان دارد.