قزوین- نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: پست های کلیدی و حساس باید به افراد توانمند سپرده شود تا کارها به سرانجام برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عابدینی روز شنبه درجلسه شورای اداری استان که در استانداری قزوین برگزار شد اظهارداشت:انقلاب اسلامی برای ترویج نماز و ارزشهای اسلامی به ثمر رسید تا شئونات زندگی جریان پیدا کند.

وی افزود: اگر سیاستها بر مبنای ایمان شکل بگیرد رسیدن به هر مقصدی با صداقت ممکن می شود و اگر کسی غیر از صداقت پیشه کند به جایی نمی رسد.

امام جمعه قزوین بیان کرد: انقلاب اسلامی توسط کسانی به پیروزی رسید که مبنای کارشان صداقت بود و با نثار بهترین سرمایه یعنی جانشان موجب شدند ارزشهای اسلامی در کشور حاکم شود.

عابدینی با اشاره به برگزاری اجلاس نماز در استان تصریح کرد: باید دستاوردهای این اجلاس به گونه ای باشد تا هم خودمان تاثیر بپذیریم و هم بتوانیم روی دیگران تاثیرگذار باشیم و از این فرصت برای تقویت فضای معنوی در استان تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: در ایام دهه فجر باید از کسانی برای سخنرانی دعوت کنیم که پایبند انقلاب باشند نه آن که اصرار داشته باشیم کسی که فتنه گر هم هست بیاید و از انقلاب بگوید و در واقع زیرآب انقلاب را بزند.

امام جمعه قزوین یادآورشد: وظیفه داریم هر کس از ارزشها و امام و رهبری فاصله گرفت و از مسیر اصیل انقلاب خارج شد هدایت کنیم.

پست های کلیدی به افراد توانمند سپرده شود

عابدینی اظهارداشت: در نظام اسلامی باید مسئولیت به کسانی سپرده شود که به ارزشها پاببند باشند و کسی که تجربه کاری ندارد و اطرافیانش نمی گذارند کارها بخوبی انجام شود نباید در پست های حساس قرار گیرند.

وی اضافه کرد: مسئولیت های حساس را نباید مورد آزمایش قرار دهیم و به هر کس بسپاریم و در این میان نباید منافع خود را به دیگران گره بزنیم زیرا این کار مانند اتکا به خانه سست عنکبوت است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در زمینه انتخابات و رعایت قانون در برگزاری آن هم تاکید کرد.