گرمه - نخستین دوره مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی استان در شهرستان گرمه با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.

احسان سروری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت : نخستین دوره مسابقات تیراندازی با کمان استان با حضور ۲۱ ورزشکار این رشته در دو بخش ریکرو و کامپوند در محل سالن آزادی گرمه برگزار شد.

وی تصریح کرد:  در این رقابت‌ها ۹ کماندار نونهال از سراسر استان حضور داشتند که این امر نشان از نبود محدودیت سنی در ورزش و استفاده از استعدادها است.

سروری با اشاره به نتایج این مسابقات اظهار کرد: در رشته ریکرو نونهالان و در بخش آقایان یوسف صادق زاده و مجید اسکندری از گرمه به طور مشترک مقام نخست را کسب کردند و علی نجفی و ابوالفضل باقری از گرمه در جایگاه دوم و سوم ایستاد.

در بخش بزرگسالان نیز محمد تقی ولیان از بجنورد اول شد و غلامرضا بختیاری از بجنورد و ولی اربابی از گرمه در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در رشته کامپوند بخش آقایان نیز نیما بادلی از بجنورد اول و رسول علی پور از آشخانه دوم شد.

وی همچنین با اعلام نتایج رقابت‌های رشته ریکرو در بخش بانوان گفت: در بخش نونهالان لیلا علی شاهی و نرگس باقری هر دو از گرمه گردن آویز طلا و نقره را بر گردن آویخته و  فاطمه عابدی و فاطمه زهرا علی شاهی به طور مشترک به مقام سومی رضایت دادند.

همچنین در بزرگسالان نسیم شیرازی از بجنورد قهرمان شد و زهرا نیازی و زینب باقری هر دو از گرمه مقام‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

دانیال طالب‌زاده، هادی جعفرزاده، محمد رجایی، علیرضا باقری و احسان کشمیری نیز به عنوان داور در این مسابقات یک روزه به قضاوت پرداختند.