بجنورد - رئیس سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه‌ها نمایندگی خراسان شمالی گفت: این موسسه هم اکنون ۴۰۰ خانوارنیازمند را در این استان تحت حمایت خود دارد.

طیبه امیری در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه برای خدمت رسانی بیشتر به افراد تحت پوشش این نهاد نیازمند حمایت و مشارکت بیشتر خیرین هستیم، افزود: موسسه مردم نهاد خیریه آبشارعاطفه‌ها نمایندگی خراسان شمالی در حال حاضر در شهرستان‌های بجنورد، جاجرم،   مانه و سملقان و شیروان فعالیت می کند.

وی گفت: این موسسه از سال ۸۹ فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون نیز بیش از ۴۰۰ خانوار تحت حمایت این سازمان مردم نهاد خیریه در استان قرار دارند.

امیری افزود: خانوارهای تحت حمایت این موسسه شامل خانوارهای دارای سرپرست از کارافتاده، بد سرپرست، بی سرپرست و ایتام هستند که از خدمات مختلف بهره‌مند می‌شوند.

وی گفت: شناسایی نیازمندی‌ها، کمک به رفع مشکلات معیشتی، درمانی، تحصیلی، ایجاد تسهیلات در امر ازدواج جوانان و ...از جمله اهداف مهم این موسسه است.

وی با اشاره به اینکه کمک به تامین هزینه‌های درمانی از مهم‌ترین اهداف این موسسه است، افزود: در حال حاضر سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه‌ها نمایندگی خراسان شمالی با بیش از ۱۰۰ پزشک در استان قرار داد منعقد کرده و افراد تحت پوشش این موسسه از خدمات درمانی رایگان بهره‌مند می‌شوند.

امیری گفت: این موسسه طی سال در دو مناسبت ولادت امام رضا(ع) و نیمه شعبان به نوعروسان نیازمند جهیزیه اهدا می‌کند.

به گفته وی امسال در ولادت امام رضا(ع) به ۸۰ نوعروس نیازمند در خراسان شمالی جهیزیه اهدا شد.

رئیس سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه‌ها نمایندگی خراسان شمالی اظهار کرد: مهم‌ترین جایگاه در امور خیریه مشارکت‌های مردمی است که نیکوکاران و خیرین در این زمینه می‌توانند گره گشا و حلال مشکلات نیازمندان تحت پوشش باشند.

وی تصریح کرد: خیرین و نیکوکاران برای مشارکت با خیریه آبشار عاطفه‌ها می‌توانند به آدرس بجنورد- بین میدان کارگر و چهار راه قیام، خیابان امام خمینی(ره) ۱۸ - کوچه شهید طلعتی پلاک ۳۱ مراجعه و یا با شماره ۳۲۲۴۹۶۹۴ و ۰۹۱۵۳۸۶۳۰۶۳ تماس بگیرند.