تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی پشت بام تهران از اتمام تصویربرداری این سریال تا ۱۰ روز آینده سخن گفت و احتمال داد که تعداد قسمت های این سریال بیشتر شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، زینب تقوایی تهیه کننده سریال «پشت بام تهران» ساخته بهرنگ توفیقی که هر شب از شبکه یک سیما روی آنتن می رود درباره روند فعلی تولید این سریال گفت: در حال حاضر گروه در شیفت شب کار می کنند و پارک چیتگر و کلینیک درمانی از لوکیشن هایی هستند که کار در آنجا به اتمام رسیده و صحنه های خیابانی و ماشین هم ضبط شده و ادامه دارد.

وی با اشاره به این که کلیت داستان تصویربرداری شده است، گفت: بسیاری از سکانس های پایانی سریال قبلا گرفته شده است و اکنون در حال تصویربرداری سکانس های میانی هستیم و به جز بهزاد فراهانی و کریم اکبری مبارکه که بازی آنها به اتمام رسیده است بقیه بازیگران تا پایان کار مقابل دوربین قرار خواهند گرفت.

تقوایی صبر، توکل به خدا، احترام به خانواده و معرفت انسان به خدا را از مهمترین پیام های اخلاقی سریال «پشت بام تهران» دانست و تصریح کرد: در این کار ما پیام های اخلاقی را گل درشت و اغراق آمیز به مخاطب نشان ندادیم بلکه سعی کردیم آن را در قالب داستان و به شکل واقعی به مخاطب منتقل کنیم و شما تا پایان سریال خواهید دید که این مجموعه حاوی پیام های اخلاقی دیگری نیز هست.

تهیه کننده سریال «دودکش» درباره تناسب بازیگران این سریال با کاراکترهای انتخابی یادآور شد: سعید نعمت الله در امر فیلمنامه نویسی ذکاوت ویژه ای دارد، او از قبل می دانست که کاراکتر غیاث صفا برای شخص کامبیز دیرباز مناسب است. او حتی در حین تصویربرداری از آنجایی که دوش به دوش کارگردان، پشت دوربین می نشیند با توجه به توانمندی خاصی که دارد، فیلمنامه را براساس شرایط و توانمندی بازیگران، تغییر می دهد.

تقوایی ادامه داد: سریال «پشت بام تهران» کار پاکیزه ای است و وقتی سریالی پاک باشد، پیام های خوبی را به مخاطب منتقل می کند.

این تهیه کننده درباره شباهت های موسیقی متن «پشت بام تهران» با سریال «مدینه» هم گفت: فرزین قره گوزلو با انگیزه و وسواس زیادی آهنگسازی این کار را انجام داد و از آنجایی که «مدینه» هم یک ملودرام اجتماعی بود و نویسندگی را هم سعید نعمت الله بر عهده داشت، موسیقی مجموعه تلویزیونی «پشت بام تهران» هم رگه هایی از موسیقی متن سریال «مدینه» را به خود گرفته است.

تقوایی با اشاره به این که «پشت بام تهران» تا الان خوب دیده شده و فیدبک های مردمی مثبت بوده است، عنوان کرد: بازخوردها بیشتر از سطح توقع ما بوده است و ممکن است تعداد قسمت های این سریال افزایش یابد.

مجموعه تلویزیونی «پشت بام تهران» به کارگردانی بهرنگ توفیقی، محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۳۳ قسمت ۴۵ دقیقه ای تولید می شود.