مشهد- بارش برف و باران که از روز گذشته اغلب مناطق خراسان رضوی را فرا گرفته است تردد در محور های ارتباطی استان را کند کرد و به گفته مسئولان بر رعایت نکات ایمنی توسط رانندگان افزوده است.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با اشاره به بارش برف به صورت پراکنده در برخی نقاط سردخیز استان از ظهر دیروز در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به تصاوير دوربين های نظارت تصويری اين مرکز و گزارشات دريافتی از گشت های راهداری مستقر در طول شبکه راه های استان در حال حاضر شاهد بارش برف در گردنه های گوجگی، تیوان، بیدبرغمد، چکنه و گردنه کوه سرخ در محور کاشمر نیشابور هستیم.

علیرضا خجسته با اشاره به لغزنده بودن نقاطی که هم اکنون بارش برف دارند، افزود: تمامی محورهای مواصلاتی استان باز بوده و تردد جریان دارد.

وی با تاکید بر به همراه داشتن زنجیر چرخ در وسایل نقلیه گفت: در حال حاضر تردد بدون زنجیر چرخ نیز امکان پذیر است اما وسایل نقلیه باید زنجیر چرخ به همراه داشته باشند تا در صورت نیاز و بارش شدید برف از آن استفاده کنند.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی ادامه داد: پلیس راه این مورد را کنترل می کند و در صورتی که خودرویی زنجیر چرخ به همراه نداشته باشد آن خودرو را جریمه خواهد کرد.

خجسته تصریح کرد: در دیگر شهرستان های استان از جمله مشهد، چناران، بردسکن، درگز، قوچان، احمدآباد، زاوه، کوهسرخ، سنگ بست، سرخس بارش باران گزارش شده است.