بجنورد- عضو شورای اسلامی شهر شیروان گفت: بدعهدی شرکت مخابرات در طرح یک ماه مکالمه رایگان، باعث بی اعتمادی مشترکان شده است.

اسماعیل حسین پور در گفتگو با خبرنگار مهر، از خلف وعده شرکت مخابرات در طرح یک ماهه مکالمه رایگان همراه اول انتقاد کرد و با اشاره به سوء تدبیر مخابرات در خصوص نحوه محاسبه مکالمات نامحدود همراه اول، اظهار کرد: شرکت مخابرات با تبلیغات فراوان اقدام به جلب نظر مشترکان کرد و مقرر شد در قبال پرداخت هزینه ای محدود، کلیه مکالمات به همراه اول و تلفن ثابت تا یک ماه به همان نرخ تعیین شده محاسبه شود ولی به رغم تأیید اولیه همراه اول، اخیرا برای مشترکان قبض های نجومی صادر شده است.

وی با انتقاد از ضعف شرکت مخابرات در قبال نگاه کاسبکارانه همراه اول به مشترکان گفت: زیبنده نیست به رغم شعارهای گوناگون در خصوص توجه به مشترکان، بر خلاف وعده داده شده و در حالی که مهلت یک ماهه مشترکان به پایان نرسیده است همراه اول بدون اطلاع به مشترکان برای اعلام پایان طرح مکالمه نامحدود، اقدام به محاسبه عادی مکالمات کند که این بدعهدی همراه اول آسیب جدی به اعتماد مردم وارد کرده است.

عضو شورای شهر شیروان با ابراز تأسف از این رویه ناپسند مخابرات، این اعتمادسوزی را بی تدبیری بزرگ مخابرات دانست و با نکوهش این اقدام تصریح کرد: ضرورت دارد نهادهای ناظر برای حمایت از مشترکان برخورد قانونی لازم را اعمال کنند و همراه اول نیز ضمن تجدیدنظر در قبض های صادره مکالمات، از مخاطبان رسما عذرخواهی کند.

حسین پور این رویه ناپسند را سوء استفاده بزرگ از اعتماد مشترکان دانست و افزود: قبض های صادرشده باعث حیرت مشترکان همراه اول شده است و مخابرات باید پاسخگو باشد چگونه به رغم اتمام طرح هیچ گونه اطلاع رسانی به مشترکان صورت نگرفته چرا که این رویه اعمال شده، سوء استفاده بزرگ از اعتماد مشترکان است.