قم - رئیس هیئت جودوی استان قم گفت: بانوان جودوکار قمی با ترکیب ۲ ورزشکار و یک مربی در مسابقات قهرمانی کشور رقابت می‌کنند.

سعید علیزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جودوی قهرمانی بانوان کشور و انتخابی تیم ملی از رو پنج شنبه ۸ بهمن به مدت ۲ روز در تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار می‌شود و تیم هیئت جودوی استان قم نیز با ترکیب ۲ ورزشکار و یک مربی در این دوره از مسابقات حاضر خواهد بود تا تجربیات جدیدی کسب کند.

رئیس هیئت جودوی استان قم گفت: زهراعبدالعظیمی و آسیه سعادتی در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم اعضای تیم هیئت جودوی استان قم را تشکیل می‌دهند و مربیگری این تیم بر عهده سیما شاهزاده حمزه است که مسئولیت نایب رئیسی هیئت جودوی استان قم را نیز بر عهده دارد.

علیزاده بیان داشت: جودوی قم امسال، سال موفقی را پشت سر گذاشت و علاوه بر موفقیت جودوکاران نونهال قمی در مسابقات منطقه‌ای کشور، تیم جودوی شهید زین الدین قم در لیگ بر‌تر نوجوانان کشور نمایش چشمگیری داشت.

وی عنوان کرد: تیم شهید زین الدین قم امسال در دومین سال حضورش در لیگ بر‌تر، توانست در میان تیم‌های مدعی و پرهزینه لیگ عنوان چهارمی را کسب کرده و جامعه جودوی پایه کشور را شگفت زده کند.

رئیس هیئت جودوی استان قم تصریح کرد: در تلاش هستیم به سرمایه گذاری در رده‌های سنی پایه ادامه دهیم و همین برنامه در بخش بانوان نیز در دستور کار است گرچه عدم وجود حامی مالی همواره چالش بزرگی بر سر گسترش هر چه بیشتر رشته جودو در قم بوده است.