اصفهان - استاندار اصفهان گفت: رئیس‌جمهور دولت را فراجناحی معرفی کرده، برای برگزاری انتخاباتی باشکوه تمامی ارگان‌های مرتبط با یکدیگر همکاری کامل داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول زرگرپور شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اصفهان که در فرمانداری اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: دو سال پیش زمانی که دولت جدید با رای مردم ایران اسلامی بر سر کار آمد تورم ۴۵ درصدی در ایران وجود داشت.

وی افزود: امروز بر اساس آمارها این تورم به ۱۲ درصد رسیده است اما هنوز اجناس موردنیاز مردم ارزان نشده و در نتیجه شیرینی کاهش تورم برای مردم محسوس نیست که امیدواریم به زودی این امر محقق شود.

استاندار اصفهان در ادامه به توافق هسته‌ای ایران اشاره کرد و بیان داشت: دولت یازدهم با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تمام سعی خود را به کار بست تا روابط دیپلماتیک مناسبی با کشورهای دنیا برگزار کند؛ کشورهایی که شاید با ایران ارتباط مستقیم نداشتند اما مردم‌شان بی میل به برقراری ارتباط با کشور ایران نبودند.

وی ادامه داد: با برقراری توافق هسته‌ای اکنون شاهد استقبال باشکوه از رئیس جمهور ایران در اروپا هستیم و این امر برگ زرین دیگری از اقتدار و افتخار برای کشور ایران است.

مقاومت ملت ایران تحریم‌های دشمنان را بی اثر کرد

زرگرپور با اشاره به اثرات تحریم‌های دشمنان بر  کشور ایران در سال های گذشته گفت: مقاومت مردم ایران و ایستادگی در برابر تحریم‌های ظالمانه و کمرشکن دشمنان به نوعی این تحریم‌ها را بی تاثیر کرد که دشمن متعجب از این روند سر میز مذاکره با ایران نشست.

 وی با ابراز اینکه بیش از ۹۰ هیئت سیاسی در دو سال اخیر به اصفهان آمدند، ابراز داشت: برجام عظمت ملت ایران را به دنیا اثبات کرد به گونه‌ای که اشتون در سفر خود به ایران اذعان کرد که قلب مردم ایران در مسئله هسته‌ای یکی است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه در اجرای برجام  نخست عظمت ملت ایران در انرژی هسته‌ای اثبات و سپس تحریمهای ظالمانه از میان برداشته شد، تصریح کرد: پس از اجرای برجام شاهد آزاد شدن اموال و دارایی‌های ملت ایران و برقراری ارتباط اقتصادی با دنیا هستیم که امیدواریم در پیشرفت اقتصادی ایران موثر باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت  انتخابات پیش رو در اسفندماه سال جاری ابراز داشت: حضور با شکوه مردم در این انتخابات اهمیت ویژه‌ای دارد و همانگونه که رهبر معظم انقلاب در دیدار با استانداران کشور این انتخابات را باشکوه‌ترین انتخابات پیش‌بینی کردند که به یقین این گونه انتخاباتی را پشت سر خواهیم گذاشت.

انتخابات پیش رو باید درفضایی آرام و امن برگزار شود

زرگرپور با اشاره به اینکه انتخابات پیش رو باید درفضایی آرام و امن برگزار شود، گفت: مردم باید به گونه‌ای در فضای پیش رو گام بردارند که انسان‌هایی متدین و ولایت مدار به مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری راه پیدا کنند.

وی اضافه کرد: در این راه همان‌گونه که رئیس‌جمهور دولت را فراجناحی معرفی کردند برای ما نیز باید روی کارآمدن جناح‌های مختلف فرقی نداشته باشد بلکه باید برای برگزاری انتخاباتی باشکوه تمامی ارگان‌های مرتبط با یکدیگر همکاری تام و کاملی انجام دهند.