بوشهر - فرماندار شهرستان دیر گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر، چهار پروژه عمرانی با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال در دیر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه اعتماد عصر چهارشنبه در حاشیه افتتاح آسفالت کوچه‌های شهر دوراهک با تبریک دهه مبارک فجر، اظهار داشت: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان است.

وی ضمن تقدیر از شهروندان شهر دوراهک به‌خاطر همکاری مناسب با شهرداری این شهر، گفت: امروز در شهر دوراهک شاهد بهره‌برداری از ۴۰ هزار متر مربع آسفالت کوچه‌های این شهر با اعتباری بالغ بر هشت ملیارد ریال هستیم.

فرماندار شهرستان دیر خاطرنشان کرد: در بازدید میدانی که به‌همراه مسئولان محلی از شهر دوراهک صورت گرفت، خوشبختانه به همت و مشارکت شهروندان در بحث عقب نشینی برای بازگشایی معابر، در این شهر هیچ کوچه‌ای با عرض کمتر از شش متر وجود ندارد و تقریبا زیرسازی ۹۰ درصد از کوچه‌های سطح شهر با همکاری همه شهروندان و از محل اعتبارات داخلی شهرداری انجام شده است.

اعتماد با بیان اینکه راه روستایی علی آباد با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و به طول ۵۰۰ متر و عرض شش متر توسط اداره راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید، افزود: اجرای این پروژه توسط ماشین‌آلات موجود راهسازی اداره راه و شهرسازی و به صورت امانی انجام شده است.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی رهدارخانه شهرستان دیر، گفت: این پروژه با اعتبار یک‌میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی، عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی آب‌رسانی به روستای ۶۷ نفری حسن‌آباد را یکی دیگر از اقدامات دولت تدبیر و امید برشمرد و تصریح کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال انجام شد که تامین آب آن از طریق خط انتقال کوثر و به طول ۴ کیلومتر انجام می‌شود.

فرماندار شهرستان دیر با اشاره به انتخابات آتی، حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و پای صندوق‌های رأی را بیمه کردن انقلاب اسلامی برابر مستکبران و تعرض دشمنان دانست و ابراز امیدواری کرد که مردم غیور شهرستان بار دیگر حماسه‌ای پرشور بیافرینند.