بجنورد - سرپرست فنی مسابقات والیبال قهرمانی بانوان ادارات خراسان شمالی گفت: تیم والیبال علوم پزشکی خراسان شمالی با پیروزی مقابل آموزش و پرورش و صنعت و معدن در صدر جدول قرار گرفت.

طاهره اکرمی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در نخستین روز این رقابت ها تیم علوم پزشکی دو بر یک از سد آموزش و پرورش بجنورد گذشت و در دیدار بعدی خود مقابل صنعت و معدن با نتیجه دو برصفر دومین برد خود را رقم زد.

اکرمی با اشاره به انصراف تیم بهزیستی از ادامه رقابت ها تصریح کرد: پس از انصراف تیم بهزیستی و رسیدن تعداد تیم ها به شش تیم در گروه دو، تیم اقتصاد و دارایی دو بر صفر بیمه سلامت را شکست داد و آموزش و پرورش اسفراین نیز با همین نتیجه مقابل بیمه سلامت به پیروزی رسید.

به گفته وی، این دیدارها با حضور تیم های ادارات آموزش و پرورش بجنورد، علوم پزشکی و صنعت و معدن در گروه یک، بهزیستی و در گروه دوم با حضور تیم های آموزش و پروورش اسفراین، بیمه سلامت و اقتصاد و دارایی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های والیبال قهرمانی بانوان ادارات کل خراسان شمالی با حضور شش تیم و با عنوان جام فجر درسالن ملت بجنورد پیگیری می شود.

تیم نخست رقابت های والیبال قهرمانی بانوان ادارات  خراسان شمالی به رقابت ها کشوری اعزام خواهد شد.