دوره های آموزشی اسلام و پیشرفت از سوی مرکز تحقیقات بسیج دانشگاه امام صادق(ع) سه‌شنبه‌ هر هفته در دانشگاه امام صادق‌(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز تحقیقات بسیج دانشگاه امام صادق(ع) دوره های آموزشی اسلام و پیشرفت را برگزار می‌کند. این دوره آموزشی ۲۷ بهمن ماه آغاز می‌شود و سه‌شنبه‌‌ هر هفته ادامه دارد.

این دوره آموزشی با همکاری مرکز پژوهش‌های علوم انسانی اسلامی صدرا، مرکز تحقیقات بسیج دانشگاه امام صادق(ع) و دانشگاه جامع امام حسین(ع) مرکز مطالعات علوم انسانی اسلامی برپا می‌شود.

در دوره آموزشی اسلام و پیشرفت به مباحثی همچون «پیشرفت و مفهوم اسلام»، «پیشرفت و خاتمیت»، «پیشرفت فردی یا اجتماعی»، «پیشرفت و تسخیر طبیعت»، «پیشرفت و فلسفه تاریخ»، «پیشرفت و انقلاب اسلامی»، «پیشرفت و علوم انسانی»، «الگوی مطلوب پیشرفت» و «اقتضائات بومی پیشرفت» پرداخته می شود.

مدرس این دوره‌های آموزشی اسلام و پیشرفت، حجت الاسلام والمسلمین رضا غلامی، رئیس شورای سیاست‌گذاری کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی است.

این دوره آموزشی با ظرفیت محدود، ویژه برادران است که در پایان دوره مدرک پایان دوره تخصصی اعطا می شود. هدف از برگزاری این دوره آموزشی، ایجاد زمینه همکاری برای بهترین طرح های پژوهشی است.

این کلاس های آموزشی از ۲۷ بهمن‌ماه هر هفته سه‌شنبه‌ها ساعت ۱۹ تا ۲۱، در بزرگراه چمران، دانشگاه امام صادق(ع) برگزار می شود.

علاقه مندان با مراجعه به پایگاه اینترنتی WWW.RC.BASIJISU.IR، مرکز تحقیقات بسیج دانشگاه امام صادق(ع) و تکمیل کاربرگ، می توانند در این دوره آموزشی ثبت نام کنند.