بوشهر - در آئینی با حضور استاندار بوشهر، ۱۲ پروژه عمران شهری در نخل‌تقی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار بوشهر عصر یکشنبه در آئین افتتاح پروژه‌های عمران شهری نخل تقی اظهار داشت: شهرستان عسلویه از نقاط ویژه استان بوشهر است که دارای ظرفیت‌های مهم در عرصه اقتصادی است.

مصطفی سالاری با تاکید بر لزوم توسعه زیرساخت‌ها در مناطق مختلف استان بوشهر اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های شهری و بهبود عمران روستایی از برنامه‌های مهم ما در استان بوشهر است.

وی افزود: در شهرستان عسلویه کارهای بسیار خوبی تاکنون انجام شده است ولی باید همه مسئولان همت کنند تا شاهد اجرای طرح‌های بهتر و بزرگتری در این شهرستان باشیم.

شهردار نخل تقی نیز اظهار داشت: امروز ۱۲ پروژه عمران شهری با اعتبار ۶۲ میلیارد ریال در شهر نخل تقی به بهره‌برداری رسید که نقش مهمی در افزایش رضایت‌مندی مردم این شهر خواهد داشت.

سید روح‌الله علوی خاطرنشان کرد: خیابان بهداشت، خیابان شهدای هسته‌ای و خیابان امام شافعی هر کدام به طول یک کیلومتر تکمیل و امروز با حضور استاندار بوشهر به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به اجرای پروژه‌های بوستان‌ خانواده در سه نقطه شهر نخل تقی، افزود: سه زمین چمن مصنوعی نیز به بهره‌برداری رسید که در توسعه ورزش در این شهر نقش‌آفرین است.

شهردار نخل تقی همچنین از افتتاح کانال دفع آب‌های سطحی در این شهر خبر داد و بیان کرد: افتتاح پارک‌های ساحلی از دیگر برنامه‌های افتتاحی در شهر نخل تقی است.