بجنورد - والیبالیست های اسفراینی تیم آموزش پرورش کاپ قهرمانی رقابت‌های والیبال را بالای سر بردند تا نخستین قهرمانی رقابت‌های والیبال بانوان ادارات خراسان شمالی را به نام خود ثبت کنند.

طاهره اکرمی، سرپرست فنی مسابقات والیبال قهرمانی بانوان ادارات خراسان شمالی درگفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نخستین  رقابت‌های والیبال بانوان ادارات خراسان شمالی با حضورشش تیم از سراسراستان برگزار که تیم آموزش پرورش اسفراین مقام نخست این مسابقات را کسب کرد و تیم‌های علوم پزشکی و اموزش پرورش بجنورد در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

وی با بیان نتیجه دیدار فینال افزود: تیم آموزش پرورش اسفراین دریک بازی یک طرفه و با نتیجه دو بر صفر در حالی تیم علوم پزشکی را شکست داد که درست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ و درست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ این برتری را رقم زد.

اکرمی تصریح کرد: تیم آموزش پرورش اسفراین اسفند ماه سال جاری عازم قشم می‌شود تا در رقابت‌های کشوری والیبال بانوان ادارات به مصاف حریفان خود برود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ادارات آموزش و پرورش بجنورد، علوم پزشکی، صنعت و معدن، بهزیستی، آموزش و پرورش اسفراین، بیمه سلامت واقتصاد و دارایی به مدت سه روز در سالن ملت بجنورد به رقابت پرداختند.