قم - مرکز بهداشت شهرستان قم با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرکز بهداشت شهرستان قم ظهر سه‌شنبه با حضور سید حسن قاضی‌زاده وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مساحت ۲ هزار و ۳۳۷ مترمربع در چهار طبقه افتاح شد.

تاریخ شروع این پروژه اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۲بود که طی دو سال با اعتباری بالغ بر ۶۶ هزار و ۶۴۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده است.

همچنین امروز با حضور وزیر بهداشت، خوابگاه ۵۰۰ نفره دختران با زیربنای ۹ هزار و ۱۵۰ مترمربع در چهار طبقه با ظرفیت ۵۰۰ نفر به بهره‌برداری رسید.

تاریخ آغاز احداث این پروژه ۲۰ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۱ اعلام شد که طی سه سال به بهره برداری رسید. میزان اعتبار اختصاص داده شده به این مرکز ۱۷۶ و ۱۵ میلیون ریال بوده است.

افتتاح فار اول محوطه‌سازی پردیس نیز از دیگر برنامه‌های سفر امروز قاضی‌زاده به قم بود که در مساحتی بالغ بر ۵۰ هکتار عملیاتی می‌شود.

همچنین کلنگ احداث شهرک سلامت و بیمارستان هزار تختخوابی خاتم با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر بهداشت امروز در شهرک پردیسان و زمینی به مساحت ۱۰۰ هکتار به زمین زده شد.

احداث شهرک سلامت قم از مصوبه‌های سفر اسفندماه سال گذشته رئیس جمهور به قم بود که قرار است توسط بخش خصوصی در قم ساخته شود.