تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷

دشتی- فرماندار دشتی از احداث ۱۹ زمین چمن مصنوعی درقالب طرح های امید در سطح شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مهرجو ظهر چهارشنبه در جمع مدیران شهرستان دشتی در شهر کاکی اظهار کرد: در سال جاری از محل اعتبارات استانی ۳۳۰ میلیارد ریال به پروژه های عمرانی شهرستان اختصاص یافت که در بخش های مختلف توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه بخش عمران شهری و روستایی، بهداشت و راه از اولویت ویژه برخودار بودند، افزود: از این مبلغ ۱۴۰ میلیارد ریال به پروژه های بخش کاکی اختصاص داده شد.

مهرجو از اختصاص ۳۰ میلیارد ریال از محل ارزش افزوده به شهر کاکی خبر داد و تصریح کرد: این اعتبارات نسبت به سال گذشته از رشد مطلوبی برخودار است.

وی ادامه داد: همچنین از محل ارزش افزوده ۳۰ میلیارد ریال به روستاهای بخش کاکی اختصاص داده شد که بخشی از پروژه‌ها افتتاح و یا در دست اجرا است.

مهرجو تصریح کرد: در سال ۹۴ بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال به عمران شهر کاکی و ۱۰ میلیارد ریال به عمران شهر بادوله از محل اعتبارات استانی اختصاص داده شد.

وی خاطر نشان کرد: تا پایان سال جاری ۱۹ زمین چمن مصنوعی در سطح شهرستان احداث می شود که تاکنون ۱۴ زمین به بهره‌برداری رسیده است و مابقی نیز تا پایان سال افتتاح می‌شود.

مهرجو یادآور شد: در بخش کاکی نیز شش زمین چمن مصنوعی روستایی و سه زمین چمن در شهر احداث خواهد شد.

وی با بیان اینکه در دو سال اخیر ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی به بخش کاکی اختصاص داده شده، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته مشکل آب‌رسانی به روستاهای ساحلی که از مطالبات اصلی مردم بود مرتفع شد.

فرماندار دشتی اضافه کرد: در بخش گاز رسانی نیز با تلاش‌های صورت گرفته پوشش گاز رسانی در شهرهای شهرستان به ۱۰۰ درصد رسید و در روستاها نیز با اجرای خوشه دو پوشش گاز رسانی به بالای ۹۵ درصد می رسد.