بجنورد - با انتشاربیانیه مشترکی مسئولان ارشد خراسان شمالی اقشار مختلف مردم این استان را به شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خراسان شمالی ضمن تبریک سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با صدور فراخوان مشترکی از قشرهای مختلف مردم استان برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه دعوت کردند.

 متن کامل این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در ۲۲ بهمن سال ۵۷ دنیا شاهد خلق حماسه عظیم ملتی بود که با وحدت و یکپارچگی و دست در دست هم با رهبری داهیانه حضرت امام خمینی (ره) طومار سیاه چند هزار ساله شاهنشاهی را در هم پیچیده و به پنجاه سال خودکامگی، ظلم و استبداد و چپاول رژیم پهلوی خاتمه بخشیدند و برگ زرینی در تاریخ این سرزمین به یادگار گذاشتند.

 آنچه بر بزرگی و شکوه این روز می‌افزاید حضور چشمگیر و اراده خلل‌ناپذیر امتی است که با بصیرت، هوشمندی، درک درست لحظه‌ها و حضور به موقع در صحنه‌های مختلف، درس ایستادگی و غیرت را سینه به سینه به نسل‌های بعدی منتقل می‌کنند.

اینجانبان در سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از مردم همیشه در صحنه خراسان شمالی باب الرضا (ع) و «گنجینه معرفت‌ها» دعوت می‌نماییم، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) به ندای رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) لبیک گفته و همگام و همراه با ملت بزرگ ایران با حضور ارزشمند خود در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن که تجلی وحدت و همدلی ملت ایران برای حضور در صحنه حساس انتخابات اسفند ماه می‌باشد، شرکت نمایند.