بوشهر - به مناسبت دهمین روز از دهه مبارک فجر، با حضور مسئولان شهرستان دیر، عملیات اجرایی و بهره‌برداری از شش پروژه عمران شهری در شهر آبدان با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار شهرستان دیر عصر چهارشنبه در آیین افتتاح پروژه‌های عمران شهری آبدان اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های عمرانی در سطح شهرها و روستاهای شهرستان به صورت ویژه در دستور کار است.

حمزه اعتماد اضافه کرد: افتتاح پروژه‌ها و اجرای طرح‌های مختلف در راستای افزایش رضایت‌مندی مردم اجرا شده است و تلاش داریم که با تزریق اعتبارات مناسب، زمینه توسعه بیش از پیش شهرستان فراهم شود.

شهردار آبدان نیز گفت: در دهه مبارک فجر امسال در شهر آبدان شاهد آغاز و بهره‌برداری چندین پروژه با اعتبار ۱۰ میلیارد در شهر آبدان بوده‌ایم.

زهیر حاجیان با بیان اینکه تا کنون از نظر عمران شهری، پروژه‌های مختلفی به بهره برداری رسیده است، اظهار داشت: خیابان بهزیستی با اعتبار ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی و به طول ۴۹۵ و به عرض ۱۲ متر، که شامل تملک زمین، سنگ جدول زیرسازی و آسفالت است، به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه پارک سلامت با اعتبار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال با زیربنای ۱۵۰۰ متر مربع صبح امروز به به بهره برداری رسید، اظهار داشت: عملیات اجرایی میدان پارس با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال با حضور فرماندار و دیگر مسئولان آغاز شد.

شهردار آبدان از افتتاح زمین چمن مصنوعی و آغاز بازی های چهارجانبی در این زمین خبر داد و افزود: زمین چمن مصنوعی شهر آبدان با اعتبار ۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال و با مساحت ۱۵۰۰ متر مربع با شروع بازی های چهار جانبی تیم های محله ای با ضوت فرماندار شهرستان دیر به بهره برداری رسید.

 حاجیان از جابجایی برق خیابان حسینیه اعظم با اعتبار ۶۰۰ میلیون ریال خبر داد و خاطر نشان کرد: خیابان سلامت کنار پارک سلامت، با ۴ خیابان عرضی به طول ۴۴۰ متر و با عرض ۱۰ متر زیر سازی آسفالت سنگ جدول آن با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و از محل اعتبارات داخلی به بهره برداری رسید.

شهردار آیدان از آماده بهره برداری شش پروژه عمرانی که زیرسازی آن به پایان رسیده در این شهر خبر داد و گفت: بلوار امیر کبیر،خیابان موسوم به دره درویشی، خیابان شهید کرمی، پیاده رو سازی و بلوار حاشیه ای ورودی شهر، خیابان انقلاب به مسجد جامع،یادمان شهدای گمنام،پروژه هایی است که در نیمه اول سال ۹۵ به بهره برداری خواهند رسید.