تعرفه مكالمه تلفن همراه در سال‌جاري نسبت به سال گذشته تغييري نكرد و ثابت ماند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي مهر ، تعرفه هاي تلفن همراه در سال‌جاري نسبت به سال گذشته با تغييرمواجه نبوده به گونه اي كه هر دقيقه مكالمه با تلفن همراه 447 ريال محاسبه مي شود .

براساس اين گزارش ، هم اكنون تعرفه هاي مكالمه با تلفن همراه براساس دو بازده زماني روزانه و شبانه محاسبه مي شود كه مكالمه روزانه از ساعت 8 صبح تا 21 و شبانه نيز از 21 تا 8 صبح است .

اين گزارش اضافه مي كند كه در بازده زماني اول هر دقيقه مكالمه با تلفن همراه 10 پالس محاسبه شده كه بدين ترتيب نرخ يك دقيقه مكالمه با تلفن همراه موبايل به موبايل ، موبايل به ثابت و ثابت به همراه در داخل شهر 447 ريال است .

همچنين نرخ مكالمه تلفن همراه در بازده زماني دوم يا شبانه به جاي 10 پالس ، 8 پالس محاسبه شده كه هردقيقه آن 358 ريال محاسبه مي شود كه نرخ مكالمه تلفن همراه در روزهاي تعطيل نيز بدين صورت محاسبه مي شود .

همچنين شركت ارتباطات سيار براي مكالمه هاي تلفن همراه در خارج از شهر روش ديگري دارد كه براساس آن هر يك دقيقه مكالمه در بازده زماني اول 17 پالس در نظر گرفته مي شود .

به گزارش خبرنگار اقتصادي مهر ، براساس تعرفه هاي بين شهري ، هر يك دقيقه مكالمه با تلفن همراه در خارج از شهر در روز 760 ريال و در شب نيز 536 ريال محاسبه مي شود كه در روزهاي جمعه و تعطيلات نيز براين اساس است .

اين گزارش مي افزايد : بر كل مبلغ فيش تلفن همراه نيز 5 درصد به عنوان ماليات و يك درصد نيز عوارض افزوده مي شود كه اين نرخ ها نيزدر سال جاري ثابت مانده است .