جمعيت دفاع از ملت فلسطين به مناسبت جنايات اخير صهيونيست ها در فلسطين بيانيه اي صادر كرد.

به گزارش خبرگزاري "مهر"، در اين بيانيه آمده است: بار ديگر جنايتكاران صهيونيست در سرزمين مقدس و مظلوم فلسطين، فاجعه اي را رقم زدند كه جهانيان را در بهت فرو برد. كشتار مردم بي دفاع و مظلوم فلسطين توسط اشغالگران صهيونيست امتداد و استمرار شش دهه اي دارد. قتل عام بي رحمانه خانواده اي در پيش چشمان كودك خردسال خانواده را چه مي توان جز جنايت سبعيتي از سوي بيگانگان به انسانيت دانست؟

بي شك اگر جامعه جهاني از جمله كشورهاي اسلامي بر وظيفه خود در مهار اين جنايت پيشگان عمل مي كرد هرگز امروز شاهد رخداد اين فاجعه دردناك از سوي اشغالگرانصهيونيست نبوديم. هر قدر سكوت جامعه جهاني و اغماض آن از اينگونه اعمال و رفتار صهيونيست ها ادامه يابد، صهيونيستها در مسير خشونت ورزي جنايت كارانه خود شتاب بيشتري مي گيرند و اين خطري است كه نه تنها منطقه بلكه كل جهان را تهديد مي كند.

جمعيت دفاع از ملت فلسطين ضمن محكوم كردن اين جنايت بزرگ و شرم آور و اعلام همدردي با ملت مظلوم فلسطين اعلام مي دارد كه اينگونه اقدامات نه تنها ملت فلسطين را مرعوب نساخته بلكه آنان را در مقاومت استوارتر مي سازد و بي شك استكبار جهاني و در راس آن آمريكا و انگليس، اين ابليسان مجسم، در اين جنايت با صهيونيست ها شريك هستند.