نظاميان رژيم اشغالگر قدس صبح امروز فرودگاه بين المللي بيروت و ناحيه جنوبي شهر بيروت را بمباران كردند و نيروهاي حزب الله لبنان نيز مواضع و شهرك هاي صهيونيستي را هدف قرار دادند.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از خبرگزاري فرانسه، سخنگوي ارتش رژيم صهيونيستي با بيان اينكه، نيروي هوايي اين رژيم امروز پنجشنبه فرودگاه بين المللي بيروت را بمباران كرد،مدعي شد كه از اين فرودگاه براي انتقال سلاح به حزب الله لبنان استفاده شده است.

در همين حال، راديوي رژيم صهيونيستي گفت كه اسرائيل به صورت عملي با حمله به فرودگاه بيروت، حريم هوايي اين شهر را بسته است و فعاليت فرودگاه بين المللي بيروت نيز متوقف شده است.

ارتش اسرائيل همچنين به ناحيه جنوبي بيروت حمله كرده و ساختمان شبكه تلويزيوني حزب الله لبنان واقع در اين ناحيه را هدف قرار داده است.

خبرگزاري فرانسه همچنين گزارش داد كه دست كم 27 غيرنظامي از جمله 10كودك در حملات رژيم صهيونيستي به جنوب لبنان به شهادت رسيده و 20 نفر ديگر زخمي شده اند.

اين گزارش افزود: از جمله اين شهيدان، اعضاي يك خانواده 10نفر لبناني هستند كه در حملات هوايي بامداد امروز بالگردهاي صهيونيست ها به خانه آنها به شهادت رسيدند.

خبر ديگري نيز حاكيست كه مبارزان حزب الله لبنان در پاسخ به حملات رژيم اشغالگر قدس، مواضع نظامي اسرائيلي ها و شهرك هاي صهيونيستي  از جمله "روش بينا" و فرودگاه آن را در شمال فلسطين اشغالي  هدف قرار دادند كه در جريان آن دست كم يك صهيونيست به هلاكت رسيد.

از لبنان همچنين خبر مي رسد كه واحدهاي توپخانه ارتش رژيم صهيونيستي بار ديگر جنوب لبنان را هدف قرار داده اند و همچنين درگيري هايي بين نيروهاي اسرائيلي و مبارزان حزب الله لبنان صورت گرفته است.

يك سنخگوي ارتش رژيم صهيونيستي نيز گفت كه  نيروي هوايي اين رژيم چهارشنبه شب با 40 سورتي پرواز مناطق مختلف خاك لبنان را هدف قرار د ادند.

اين سخنگو گفت: در اين حملات به صورت ويژه مواضع و انبارهاي سلاح حزب الله در جنوب لبنان هدف قرار داده گرفته است .

در همين حال، راديوي رژيم صهيونيستي اعلام كرد كه اشغالگران 150هدف مرتبط با حزب الله را مورد حمله قرار داده است.

مبارزان حزب الله نيز در پاسخ به حملات اشغالگران به مردم لبنان ،صبح امروز پنجشنبه دهها فرودند موشك به شمال اسرائيل شليك كردند.

مبارزان حزب الله لبنان در بيانيه اي اعلام كردند كه صبح امروز شهرك هاي نهاريا و فرودگاههاي كريات شمونه و روشبينا در شمال اسرائيل را در پاسخ به كشتار غيرنظاميان در جنوب لبنان هدف قرار داده اند.

در اين بيانيه آمده است كه در پاسخ به كشتارغيرنظاميان در جنوب لبنان و حملات صهيونيست ها به ساختار زيربنايي اين كشور مبارزان حزب الله شهرك صهيونيستي نهاريا در شمال فلسطين اشغالي را با 60فروند موشك گراد هدف قرار دادند.

مبارزان حزب الله لبنان روز گذشته توانستند هفت نظامي رژيم صهيونيستي را به هلاكت رسانده، بيش از 20نفر را زخمي كرده و دو نظامي اين رژيم را نيز به اسارت بگيرند و دو دستگاه تانك و خودروي زرهي اشغالگران را منهدم كنند.