سنندج-مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری سنندج عنوان کرد: در حال حاضر پروژه مجتمع تجاری خدماتی میدان مولوی سنندج ۳۰ درصد پیشرفت فیزیكی دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی  شهرداری سنندج، داوود سرهنگی مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری سنندج بیان کرد: روند اجرایی عملیات احداث پروژه مشارکتی میدان مولوی ادامه دارد.

وی عنوان کرد: مجتمع تجاریخدماتی میدان مولوی دومین پروژه مشارکتی این سازمان است که به منظور ایجاد درآمد پایدار و توسعه فعالیت های سرمایه گذاری مطابق سهم الشرکه اواخر سال گذشته عملیات احداث آن آغاز شد.

داوود سرهنگی اظهارداشت: این پروژه با مساحت کل قریب به دو هزار و ۶۰۰ متر مربع و مساحت عرصه ۳۹۶ متر دارای کاربری تجاری خدماتی است.

وی افزود: این بنا در ۶ طبقه احداث می شود که طبقات همکف ،یک و چهار با کاربری تجاری و طبقات دوم و سوم با کاربری خدماتی است.

وی در ادامه یادآور شد: ازعمده مشخصه های ویژه استفاده شده در طراحی و ساخت اسکلت در پروژه مشارکتی مولوی استفاده از سیستم دال های مجوف ( یوبوت) برای استفاده بهینه از فضا و زمینه بوده است.

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری سنندج بیان کرد: این پروژه در حال حاضر بیش از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد وامیدواریم که سال آینده این مجتمع به بهره برداری برسد.