مشهد- سخنگوی جبهه اعتدال شرق و حامیان دولت خراسان رضوی فهرست جبهه اعتدال شرق و حامیان دولت خراسان رضوی را برای حوزه انتخابیه مشهد و کلات اعلام کرد.

ابراهیم مهرابی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: فهرست نهایی جبهه اعتدال شرق و حامیان دولت تحت عنوان فهرست «۱+۵» در حوزه انتخابیه مشهد و کلات به ترتیب حروف الفبا شامل جواد آرین منش، حمیدرضا امیرحسین خانی، احمد تقی زاده مقدم، فاطمه جمیلی، مجید خدایی و لیلا ملومات است.

سخنگوی جبهه اعتدال شرق و حامیان دولت با اشاره به اینکه در این فهرست هیچ یک از نامزدها به عنوان سرفهرست انتخاب نشده اند، ابراز کرد: این فهرست با حضور دو نامزد از جبهه اصولگرا، دو نامزد از جبهه اصلاح طلب و دو نامزد از جبهه اعتدالی نزدیک به دولت تشکیل شده است.

وی بیان کرد: در جمع بندی این فهرست سعی ما بر آن بود تا از نیروهایی دارای خط و مشی اعتدالی، دارای برنامه های کلان کشوری و استانی و نیروهایی که به صورت جدی حامی دولت هستند، انتخاب شوند.

مهرابی گفت: ارائه فهرست از سوی احزاب مختلف اعتدالی را باعث ایجاد اختلاف و تفرقه نمی شود و اگر احزابی عنوان اعتدالی را برای خود معرفی می کنند اشکالی ندارد به شرط آنکه تفکر اعتدالی را رعایت کنند.