سنندج - فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت:خانواده شهدا شبکه  بزرگ اجتماعی و تاثیرگذار در مسائل اجتماعی و سیاسی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد حسین رجبی ظهر یکشنبه در دیدار با فرزندان شاهد در سنندج، اظهار داشت: انقلاب به برکت خون شهدا شکل گرفت و این گروه بزرگ در تمامی مسائل انقلاب تاثیر گذار می باشند.

وی افزود: خانواده شهدا صاحبان اصلی انقلاب هستند و از هر قشری نسبت به این نظام دلسوزترند و باید در تمامی مسائل و ابعاد نظام حضور گسترده ای را داشته باشند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان بیان کرد: امروز دشمنان انقلاب به دنبال ضربه زدن به آرمان ها و ارزش های دین هستند و باید فرزندان شهدا و ایثارگران در این عرصه پیرو پدران خود باشند.

رجبی یادآور شد:37 سال از عمر پر برکت انقلاب می ‌گذرد و در تمامی این دوران دشمنی های دشمنان وجود داشته است و امروز با وجود تمامی این توطئه ‌ها، به برکت خون شهدا انقلاب در اقتدار کامل و دارای پرتوهای موثر در دنیا است.

وی ادامه داد: امروز فرزندان شاهد با تمام توان و قدرت باید در صف اول پاسداری از انقلاب و آرمان های شهدا بایستند و مانع از هر یاوه گویی و توطئه ای شوند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: دشمنان امروز انتخابات ما را به شدت تهدید و تحریم می‌ کنند  و با تمامی این تهدیده ها و تحریم ها انقلاب با تکیه بر نیروهای مردمی و فرطندان شاهد در راستای تثبیت و ماندگاری انقلاب گام بر می دارد.

رجبی اظهار داشت: امروز چشم ‌های زیادی به انتخابات پیش ‌رو در کشور خیره شده و دشمنان تمام امید خود را به این بسته ‌اند که انتخابات پیشرو در طراز انقلاب اسلامی برگزار نشود.

وی افزود: ملت ایران و خانواده بزرگ شاهد در کنار یک دیگر بار دیگر حماسه ای تارخی را رقم می زنند و با اقتدار از نظام اسلامی پاسداری می کنند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به این مطلب که شرکت در انتخابات کاری جهادی است، یادآور شد: با توجه به تاثیری که در دنیا و منطقه دارد در تثبیت انقلاب و عملکرد انقلاب در جهان نقش بسزایی دارد و باید با تمام توان در این دوره حماسه ای بزرگ را خلق کنیم.

رجبی بیان کرد:امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی حاصل خون شهدا است و تمامی آحاد جامعه بر این مطلب آگاهی دارند و آنها صاحبان اصلی نظام و انقلاب هستند.

وی اظهار داشت: مسئولان  خادمان شهدا و خانواده شاهد هستند و ما افتخار خادمی شماها را داریم و اگر نتوانیم تمام مسائل مدنظر شماها را پاسخ دهیم حداقل به اندازه بضاعت خود، پیگیری خواهیم کرد.