یک نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی روز یکشنبه به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی در جنوب نابلس واقع در کرانه باختری به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، یک نوجوان فلسطینی ظهر یکشنبه در تیراندازی نظامیان اسرائیلی در جنوب نابلس به شهادت رسید.

این نوجوان ۱۶ ساله از منطقه قباطیه در جنین بوده و «قصی ذیاب ابوالرب» نام داشت و نظامیان اشغالگر با ادعای اینکه قصد داشته با سلاح سرد به یک نظامی صهیونیست حمله کند به سمت وی تیراندازی کردند. نظامیان صهیونیستی مانع از رسیدن آمبولانس های امداد به این نوجوان فلسطینی شدند و وی بر اثر خونریزی به شهادت رسید.

نظامیان اشغالگر قدس روز یکشنبه ۳ فلسطینی را نیز بزعم همراه داشتن سلاح سرد در نزدیکی قدس، الخلیل و نابلس بازداشت کردند. نظامیان اسرائیلی ظهر یکشنبه یک نوجوان ۱۴ ساله فلسطینی را با ادعای اینکه قصد داشته با سلاح سرد به یک نظامی صهیونیست در نزدیکی بنی نعیم در الخلیل حمله نماید، بازداشت کردند. در عین حال دیگر منابع از تیراندازی نظامیان اسرائیلی به سمت این نوجوان فلسطینی خبر دادند.

از سوی دیگر نظامیان اسرائیلی صبح یکشنبه دو دختر فلسطینی را در نابلس و قدس اشغالی به زعم به همراه داشتن چاقو دستگیر کردند. منابع محلی اعلام کردند که نظامیان اشغالگر یک دختر فلسطینی را در جنوب نابلس به اتهام اینکه در کیفش چاقو داشته است بازداشت و به منظور بازجویی به مکان نامعلومی منتقل کردند.

نظامیان صهیونیست یک دختر فلسطینی را نیز در منطقه باب العامود قدس اشغالی بزعم اینکه با خود چاقو به همراه داشت دستگیر کردند.