بجنورد - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: از سال ۸۸ تاکنون ۱۸ هزار و ۵۲۵ فرصت شغلی توسط کمیته امداد این استان ایجاد شده است.

عباس اهرابی اصیل در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: یکی از برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان نهاد حمایتی توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش از طریق ایجاد اشتغال است.

وی افزود: هنگام اجرای طرح‌های مشاغل این نهاد، نظارت بر چگونگی اجرای طرح‌ها تاثیر زیادی در موفقیت کار مددجویان دارد.

اهرابی با اشاره به برنامه‌های این نهاد در راستای حمایت از تولیدات مددجویان افزود: ایجاد بازارچه‌های فصلی و برپایی نمایشگاه‌های مختلف در ارتقاء و رشد اقتصادی تولیدات مددجویان نقش بسزایی ایفا می‌کند و خوشبختانه کمیته امداد استان در این زمینه اقدامات خوبی را تاکنون انجام داده است.

وی اظهار کرد: کمیته امداد خراسان شمالی در راستای حمایت از مددجویان و توانمندسازی آنان زمینه‌ و بسترهای خوبی در حوزه توانمندسازی و خروج آنان از چرخه حمایتی این نهاد را فراهم کرده است.

اهرابی اضافه کرد: کمیته امداد خراسان شمالی از سال ۸۸ تاکنون موفق به ایجاد ۱۸ هزار و ۵۲۵ فرصت شغلی در این استان شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: کمیته امداد استان از زنان و جوانان سرپرست خانوار نیز با برگزاری کلاس‌های آموزشی و معرفی مددجویان به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای و صنایع دستی از لحاظ روحی و روانی حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، در حال حاضر ۳۴ هزار و ۷۰۰ خانوار در قالب ۶۷ هزار نفر در خراسان شمالی از خدمات حمایتی کمیته امداد امام این استان بهره مند می شوند.