همدان - رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان فامنین از آزاد سازی حریم ۱۵۰ کیلومتر راه در این شهرستان طی بهمن ماه سالجاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان همدان، ابوذر میهنی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط این اداره اظهار داشت: در بهمن ماه، رگلاژ و تسطیح شانه راههای آسفالته به میزان ۸۰ کیلومتر در محور پل ۱۲۳ به گردنه دخان، محور فامنین به پل ساوه، محور سراوک و همچنین ۵۰ کیلومتر رگلاژ راههای روستایی انجام شده است.

رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان فامنین ادامه داد: تهیه و نصب گاردریل و حفاظ در  محور پل ۱۲۳ و همچنین شستشو و پاک سازی گاردریل ها و نیوجرسی ها به میزان ۲۰ کیلومتر از مجموعه فعالیت های راهداری این اداره در ماه گذشته است.

میهنی افزود: تعداد ۱۲۰ مورد انواع تابلو های اخطاری و انتظامی در محور پل ۱۲۳ تا گردنه دخان، محور اصله به کاج و همچنین تابلو های اطلاعاتی به تعداد ۶۰ مترمربع در محور پل ساوه به فامنین، محور سه راهی اصله به گردنه دخان تعمیر و نصب شده است.

وی اضافه کرد: پاک کردن و تنظیم قنوها با گریدر به میزان ۷۰ کیلومتر در راههای اصلی کل حوزه و همچنین ۲۵ کیلومتر در راههای روستایی از فعالیت های راهداری این اداره در بهمن ماه سالجاری است.

وی افزود: خط کشی راههای آسفالته به میزان ۲۸ کیلومتر در محور پل ۱۲۳، گردنه دخان و همچنین نصب و بازسازی و تعمیر تابلو مسیر نما و جان پناه پل از کارهای صورت گرفته توسط این اداره است.

میهنی خاطر نشان کرد: از دیگر اقدامات این اداره در راستای افزایش ایمنی مسیرها، اصلاح ۳ پیچ خطرناک در محور روستایی صادقلو و نیز احداث یک مورد دوربرگردان و پارکینک در محور پل ۱۲۳ به تجرک بوده است.