فاروج - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان شمالی خواستار تسریع در تکمیل مجموعه فرهنگی و ورزشی کارگران فاروج شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن نوری صبح یکشنبه در بازدید از پروژه درحال ساخت مجموعه فرهنگی و ورزشی کارگران شهرستان فاروج خواستار تسریع هرچه بیشتر در تکمیل این پروژه شد.

وی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف، از نزدیک روند اجرای ساخت پروژه مذکور را مورد ارزیابی قرار داد واز عوامل اجرایی این پروژه خواست تا تکمیل این مجموعه فرهنگی و ورزشی، کیفیت کار را نیز مد نظر قرار دهند.

نوری بازگشایی و تعریض مسیر دسترسی به پروژه را نیز از اولویت‌های این پروژه اعلام کرد و خواستار همکاری هرچه بیشتر مسئولان شهرستان از جمله فرماندار، شهردار و شورای شهر فاروج شد.

وی اظهار امیدواری کرد که هر چه سریع‌تر امکان استفاده از این مجموعه برای کارگران و سایر مردم شهرستان فراهم شود.

نوری توسعه ورزش کارگری در بخش قهرمانی و همگانی را از سیاست‌های مهم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای رشد و توسعه منابع انسانی و صیانت از منابع کارگری کشور و بهره وری واحدهای تولیدی و صنعتی و خدماتی اعلام کرد و گفت: این اداره کل با همین رویکرد و نگرش، توسعه ورزش کارگری را در تمامی نقاط این استان پیگیری می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، پروژه درحال ساخت مجموعه ورزشی کارگران شهرستان فاروج با زیر بنایی بالغ بر سه هزار مترمربع و گنجایش یک هزار و ۷۰۰ نفر تماشاگر دارای پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد است.