72 تن از فعالان دانشجوي 12 كشور مسلمان در نامه اي به نخبگان و روشنفكران جهان اسلام ميثاق آنها را با پيامبر اعظم(ص) يادآور شدند.

به گزارش خبرگزاري "مهر" در اين نامه آمده است: زمان به تندي مي گذرد و در اين گذر زمان گاه يادمان مي رود پيماني راكه در حضور خداوند متعال با رسول اعظم اسلام (ص) بستيم تا به دور از قوميت ها ، مليت ها ، و تحزب ها و شرايع همچون اعضاي جوارح يك تن به منزله امت واحده اسلامي يه ريسمان محكم الهي چنگ اندازيم وروح اسلام را در كالبد جهانيان دميده و پرچم سبز لااله الاالله و محمد رسول الله را در تمام كره خاكي به اهتزاز در آوريم تا در زير سايه حكومت اسلامي احدي بر ديگري ظلم روا ندارد و از نفير هيچ موجودي آه مظلوميت برنخيزد.

اما باز دشمن صهيونيستي غفلت و تفريق ما را فرصتي يافت تا در سايه خدعه و نيرنگ اربابان زور و تزوير ، حرمت رسول الله «ص» را شكسته و بر ناموس و سرزمين مسلمين دست يازد و خواهران و برادران مظلوم ما را در فلسطين  و لبنان به جرم مجاهدت براي استيفاي حق خود به خاك و خون كشد و سرمستانه آيه هاي شيطاني خود را سر دهد.

مطمئنا اين ماجرا آزمايشي بزرگ است از جانب خداوند قادر متعال براي مسلمانان تا ميزان ايمان ، تعهد و عزم ما را در پيروي از آئين ناب محمدي (ص) بيازمايد و سره از ناسره ، مرد از نامرد ، مؤمنين از منافقين و حق از باطل بر همگان آشكار شود و حجت بر آنان كه ذلت پذيرش سلطه غير از خدا بر مسلمين را پذيرفتند ، تمام شود كه ان الله شديد العقاب.

بيش از 80 سال است كه به خدعه جهان غرب ، رژيمي نژاد پرست اسرائيل در قلب جهان اسلام جعل گرديد تا ريشه هاي درخت تنومند اسلام را بخشكاند و نگذارد آموزه هاي حيات بخش قرآن كريم در سراسر جهان منتشر شود، چرا كه منافع شيطاني استكبار تنها در ظلمت آدميان تامين مي شود ، غافل از آنكه نور عالم هستي و حافظ اين آئين همان است كه نوح ، ابراهيم، موسي ، عيسي و محمد كه ( صلوات و سلام خدا بر ايشان باد ) را براي راهنمايي بشر به ميان امت ها فرستاد و دست خدا بالاترين دست هاست. فلسطين عرصه آزمون امت اسلام است و تداوم وجود اسرائيل مهر باطلي است بر كارنامه ما ! پيشينيان به اشتباه حضور مشروطش را پذيرفتند و آيندگان بر اشتباه ما هرگز بخششي روا نخواهند داشت چرا كه عذر ما بدتر از گناه پيشينيان است.

متاسفانه حكومت هاي اسلامي ، آزموده را بار ديگر مي آزمايند و در حالي كه قوي ترين ابزارها و امكانات را براي تحت فشار قرار دادن جهان و نابودي اسرائيل در دست دارند ، به جاي حمايت از انقلاب اسلامي ملت فلسطين و مقاومت اسلامي مردم لبنان و پيوستن به جنبش جهاني مسلمين براي ايجاد جهاني بدون صهيونيسم ، چشم اميد به سازمان ها و جوامع بين المللي دوخته اند كه اولا توسط قدرت هاي استكباري و در جهت منافع آنها ايجاد شده و كاملا تحت سيطره آنها مي باشد و ثانيا عملكرد اين سازمان ها از آغاز نشان داده كه در جهت منافع مردم فلسطين قدم بر نمي دارند و هم اينكه اسرائيل به هيچ يك از تعهدات و قوانين اين سازمان هاي به اصطلاح حامي حقوق بشر متعهد نمي باشد چرا كه جهان را ملك خويش و جهانيان را بندگان خويش مي داند و از حمايت هميشگي آمريكا و غرب برخوردار است.

قدر مسلم همانند گذشته وعده خدا هميشه جاري است و پيروزي و ظفر از آن مسلمين است اما مي خواهيم بدانيم فردا در پيشگاه خدا و رسولش چگونه مي خواهيم براي سكوت ، غفلت و سكون خود عذر آوريم ؟ چگونه مي توانيم زخم هاي دل رسول الله «ص» را ببينيم و از شرم همچون شمع آب نشويم ؟ چگونه مي توانيم صداي « هل من ناصر و يا للمسلمين » برادران و خواهران خود را بشنويم و به ياريشان نشتابيم و خود را مسلمان بخوانيم ؟ مگر رسول خدا نفرمود هر كس بشنود صداي مسلماني را كه فرياد مي زند يا للمسلمين و به فريادش نرسد مسلمان نيست. اسرائيل بايد از بين برود و اين غده سرطاني مي بايست از صفحه روزگار محو شود . آتشي كه امروز غزه و لبنان را در برگرفته همان آتشي است كه ابراهيم را در خود جاي داد، آتش شكست شيطان در برابر عزم و اراده و قدرت ايمان ابراهيم .

آري صحنه اي كه امروز در جهان شاهد آن هستيم ، نفير و زجه شيطان بزرگ و تكاپوي آخرين اسرائيل براي ادامه حيات ننگين صهيونيسم است و اين همان فرصت بزرگي است كه امت اسلام بايد كمر همت ببندد و جهان را از لوث وجود صهيونيسم عاري نمايد .

اگر امروز جهان اسلام متحد نشود و جنبشي عظيم را براي نابودي صهيونيسم بر پا نكند فردا نه تنها در پيشگاه خدا و رسولش شرمنده خواهد بود، بلكه مي بايست يوغ بندگي اين جرثومه فساد را بر گردن نهيم. عموم امت اسلام سراسر عزم و ايمان است و رهبري اين فوج عظيم لشكر خدا بر دوش شماست كه صاحبان انديشه ، فكر ، قلم و نفوذ در بين امت اسلام هستيد، قدم در راه جهاد نهيد تا درهاي بهشت بر شما باز شود و رحمت خدا شامل حالمان گردد. بايد يكبار ديگر حماسه بدر، احزاب و فتح قدس را در مقابل چشمان كافران رقم زنيم و وجود خود را به خاك پاك ترين و بهترين زمين هاي خدا جلا دهيم.