خرم آباد - رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم‌آباد از برگزاری مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) در سطح هیئت های مذهبی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان، حجت‌الاسلام منصوری با اشاره به برنامه های پیش بینی شده از سوی تبلیغات اسلامی برای ایام شهادت حضرت فاطمه(س) اظهار داشت: در این راستا ایستگاه های صلواتی برای پذیرایی از عزاداران فاطمی در سطح این شهرستان برپا شده است.

وی همچنین با اشاره به توزیع پوستر و اقلام فرهنگی در بین هیئت های مذهبی و سطح شهر، افزود: در این ایام محصولات مناسب فرهنگی فاطمیه با هدف نهادینه کردن فرهنگ فاطمی بین اقشار مختلف جامعه توزیع می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد اظهار داشت: نهادینه کردن اصل مهم ولایت‌ مداری حضرت فاطمه(س)، دفاع از حضرت علی (ع)، بصیرت این بانو و... از جمله برنامه هایی است که در هیئت های مذهبی دنبال می‌شود.

حجت‌الاسلام منصوری گفت: به منظور توسعه و تعمیق باورهای دینی به‌ویژه فرهنگ فاطمی و همزمان با ایام دهه دوم فاطمیه با هماهنگی به عمل آمده ویژه برنامه هایی فاطمیه در سطح روستاهای شهرستان خرم آباد در حال برگزاری است.

وی افزود: به منظور توسعه و تعمیق باورهای دینی به‌ویژه فرهنگ فاطمی و همزمان با ایام دهه دوم فاطمیه با هماهنگی به عمل آمده ویژه برنامه هایی این دهه درسطح روستاهای شهرستان درحال برگزاری است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد اظهار داشت: این برنامه ها شامل سخنرانی، مداحی، روضه خوانی و عزاداری است که با حال و هوای خاصی در سطح مساجد و هیئت های این روستاها برگزار می شود.

وی افزود: هیئت های مذهبی این شهرستان مراسم عزاداری و سوگواری در تکایا، مساجد، کانون های فرهنگی و هیئت های مذهبی برگزار می‌کنند.