بجنورد - همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا( س)، پیکر مطهر چهارتن از شهدای گمنام بر دوش مردم شهیدپرور بجنورد تشییع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر مطهر چهارتن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس که روز گذشته وارد خراسان شمالی شده بود، صبح امروز از مقابل مسجد انقلاب این شهر، تا میدان کارگر بر دوش مردم مومن و شهیدپرور بجنورد تشییع و برای خاکسپاری به بخش حصار گرمخان شهرستان بجنورد و شهر پیش قلعه شهرستان مانه و سملقان منتقل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دوتن از شهدای گمنامی که برای خاکسپاری به شهر پیش قلعه منتقل شدند، یکی ۱۸ساله که درعملیات خیبر در جزیره مجنون به فیض شهادت نائل آمده و دیگری ۲۶ ساله که در عملیات والفجر مقدماتی در منطقه فکه به شهادت رسیده است.

همچنین دو شهید گمنام انتقال یافته به شهر گرمخان یکی ۱۷ساله که در عملیات خیبرجزیره مجنون به شهادت رسیده و دیگری نیز ۲۵ساله که در عملیات محرم در منطقه شرهانی به فیض شهادت نائل آمده است.

پیکر مطهر این شهیدان روز گذشته در میان استقبال مردم مومن و شهیدپرور این استان وارد شهرهای فاوج، شیروان و بجنورد شد و شب گذشته طی مراسمی با حضور مردم و مسئولان در مسجد انقلاب این شهر مراسم وداع با این شهیدان برگزار شد.