بجنورد- مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان شمالی از نظارت بازرسان این اداره کل برمجتمع‌های خدمات رفاهی، در طول اجرای طرح نوروزی خبرداد.

سعید سبحانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروزی بر تمامی مجتمع‌های خدمات رفاهی، در راستای ارائه خدمات بهتر به مسافرین نوروزی نظارت می‌شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۹ مجتمع رفاهی بین راهی در خراسان شمالی به مسافران نوروزی ارائه خدمات می‌دهد اظهار کرد: این مجتمع‌ها در سطح محورهای ارتباطی این استان آماده خدمت رسانی به مسافران و زائران آستان قدس رضوی هستند.

سبحانی با اشاره به اینکه این مجتمع‌ها پیش از اجرای طرح نوروزی آماده سازی و ساماندهی شده بودند، تصریح کرد: در طول اجرای این طرح فعالیت‌های مجتمع‌های خدمات رفاهی با نظارت‌های لازم از سوی این اداره کل، خدمت رسانی به مسافران را کنترل و ارزیابی می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، استان خراسان شمالی با دارا بودن هشت شهرستان و جمعیتی بالغ بر ۹۲۸ هزار نفر، در مسیر جاده آسیایی قراردارد و سالانه در ایام تعطیلات نوروزی و تابستان میلیون‌ها زائر و مسافر از این مسیر به سمت مشهد مقدس و بالعکس تردد می‌کنند.