بوشهر - رئیس پلیس راه استان بوشهر با اشاره به ترافیک روان در سطح استان، از ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها و ماشین‌های سنگین در استان بوشهر برای روز ۱۳ فروردین خبر داد.

سرهنگ جابر پاپری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به منظور بهبود وضعیت تردد در استان و کاهش خطرات و حوادث در روز طبیعت برخی محدودیت‌های ترافیکی در سطح استان اعمال می‌شود.

وی از ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در همه محورهای ارتباطی استان و به ویژه مناطق تفریحی خبر داد و اضافه کرد: تردد کامیون، تریلر و کمپرسی نیز در روز ۱۳ فروردین‌ماه ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان بوشهر بیان کرد: برخی از افراد در روز طبیعت اقدام به حمل مسافر در قسمت بار می‌کنند که این موضوع نیز ممنوع است و رانندگان باید توجه ویژه‌ای به این نکات داشته باشند.

وی با اشاره به وضعیت ترافیک روان در محورهای ارتباطی استان بوشهر، خاطرنشان کرد: بسیاری از مسافران نوروزی که به استان بوشهر سفر کرده بودند به استان‌های خود برگشته‌اند و مشکلی برای تردد در محورهای ارتباطی استان بوشهر وجود ندارد.

پاپری با اشاره به تصادف روز گذشته در شهرستان دشتستان استان بوشهر، گفت: بر اثر برخورد دو خودرو پژو پارس و پژو ۴۰۵ در جاده فرعی تنگ ارم دشتستان پنج نفر جان باختند و سه نفر نیز به‌شدت زخمی شده و راهی بیمارستان شدند.

وی با بیان اینکه این تصادف به سبب بی احتیاطی در این محور روی داد افزود: سرنشینان این دو خودرو بومی منطقه بودند و با جاده تنگ ارم و رودفاریاب آشنایی کامل داشتند ولی به سبب بی‌احتیاطی رانندگان، دو خودرو رو در رو با هم بشدت برخورد کردند.